Jeremy:restaurace byla zavřena a nikdo ze zaměstnanců neznal důvod protožepadouchovi j se povedlo utéct. A schovat se společnosti celého podniku po několika měsíců co jsem po male rostl a začínal jsemse stávat čím co jsem chtěl byt a co vidíte dnes. Jsem pochopilže muj život je jako nepopsaná kniha a ja jsi svůj život píšu sám. Stejné co vidíte knize a jak začínal hrdina a těd když mněje 24 let j se všechno změnilo začal jsem čist v knihách studovaljsem a po několika měsíců jsem dostal připad v podniku Fredyho přátel. Užasne že j se stávám legendou něčeho co bylo v očích lidi skryto. Adam: zdravím tě známa tvař detektiva JeremyhoJeremy: No teda co bylo to za titul až takový nejsem sem skromníčlověk Adam: skromní slyšel jsem o tobě že budeš hledat stopyFredyho podniku. Jeremy: no jo znova se vratím do restaurace kterábyla v koncích vraha ehm nebyla to sranda vidět na tvaři mně teklopod strachu.
Adam:Nic si s toho neber bylo ty teprve 8 let. A sotva jsi byl kluk dam tyradu to co j se stalo dnes a na mistě nenapravíme snadno ale zbudoucnosti j se můžeme na pravit a nezapomeň co jsi se stal zatvoje mladí stal j ses legendou co dokázal j se porvat i jakým kolivnebezpečím které mu bylo nabídnu to ty to zvládneš ja ti věřímJeremy: velmi ty děkují kdybys nebyl mim kamarádem neměl bychtakovou odvahu ale vždy jsi mně podporoval Adam: to přátelé dělají na víc jsi mě zachránil i jakým koliv případu a nebezpečí. Jeremy:No nic jdu jsi pro případ ja j se neporazím takže Fredyhospolečnosti Detektiv Jeremy jde jednat.
ČTEŠ
FNAF speciál
HorrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.