Adam:Tak co Jeremy jak jsi přesně na tom dokázali sté upoutat veškerou u pozornost docela to tady uzavřu jí a bude to jeden velký konec Jeremy: moment jak to myslíš že jeden velký konec. Adam: heleJeremy nevím jak ty to mam říct ale když to těd tady skončímnevím jestli se mně pokusí se utec situace je velmí těd těžká anemožná proto doporučují tobě dostat veškeré přátelé venJeremy: a co ty uděláš dokončím to hned než se dostane Mike nasvobodu zjistil jsem mnoho a ten plán je nejvíce šílený než jsemjsi myslel musím to dokončím sám Jeremy: a co tvoje ségra počítal jsi s ni co bude na to všechno říkat Adam: nic nebude až tak mocříkat protože tato doba se změni k lepšímu a těd běž čas se krátí protože už to všechno dokončím Jeremy: hodně štěstí kamaráde bylo mi čest s tebou uskutečnit tuto cestu Adam: děkujía mně bylo také čest s tebou pokračovat touto cestou mimochodemcestu hlavní máte otevřenou ale honem.
Poněkolika hodinach později:
Keka:co tím myslíš že máme rychle odejit ja jsem myslel že se chcešdostat velmí dal Keksik: o co jde Jeremy to je celkem podivné nebosnad divné Jeremy: dobře tak poslouchej te Adam to hodlá všechnodokončit Keka: moment dokončit o čem to mluvíš Keksik: celarestaurace skončí v plamenech on se hodlá vyhodit celou restauracido vzduchu tak honem teda ven. Keka: a co budeme dělat potom Jeremyno počkáme na celou pravdu jestli to bude pravda o čem Adam mluvil tak máme dva konce kdy Adam při jedné cestě se dostane ven a nebokdy umře a to je celkem nečekané Vypravěč: Po dlouhé doběpozději co restaurace vybouchla tak vše bylo v plamenech a našitři hrdinové čekali na příchod Adama z plamenu ze všech trosekrestaurace a na místo potom přijela policie.
ČTEŠ
FNAF speciál
HorrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.