Jeremy:no dobře takže podle signalu auto se k nám nedostane ale jak něco vymyslíme. Keka: něco vymyslíme a co přesně Jeremy: klídek kámo to je v pohodě mám trik v rukávu. Keksik: triky v rukávu o čem tomluvíš Jeremy: mám kamerový záznam tak se podíváme jak na tomvelmí dobře smé zda se že nám čas přeje k lepšímuanimatronici jdou zase na zpět. Keka: no konečně zase můžeme vklidu vyjit bez problému Keksik: jenom že co budeme dělat když po nás půjdou animatronici Jeremy: něco mně ale napadlo když sméprohledali první restauraci našli smé ten deník a když tutorestaurace tak nečekané plány Keka: no tak to rychle teda neskončí.Keksik: aspoň jsi to velmí dobře užijeme.
Pohodině později
Adam:tak tady jsi už jsem tě dlouho hledal Jeremy: a Adame ty jsi topřežil jsem rad že tě vidím. Adam: celkem je neskutečně žejsi ten pád přežil Jeremy: no zázraky se ději ale jsem také radže jsem to přežil mimochodem co se stalo tobě Adam: ale od tohomomentu co jsi zmizel a slyšel sem zvuk tvého pádu tak jsem těhledal ale zatím sem měl smulu až do těd Jeremy: a proč ty todlouho trvalo Adam: hele našel jsem tě to bylo hlavní ne snadJeremy: ja vím ale co jsi podnikal zatím co sem tě neviděl Adam:potkal jsem aftona a měl pěkné nervy Jeremy: takže jsi se potkalz aftonem Adam: ne jenom potkal chtěl ukončit můj život . Díkymemu štěstí jsi mně nevšiml a jsem za to rad Keka: hele nechcity nic říct ale nepředstavíš nás Jeremy: aha tak pardon Adame tojsou moji nový spojenci Keko a keksik a společně smé podzemí přežívali.
ČTEŠ
FNAF speciál
HorrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.