Kapitola 4 V restauraci +abdeit

6 1 0
                                    


Jeremy: No tak to je celkem neskutečné nemyslíš Adam: ehm a co hledáme tady se celkem nic nezměnilo můžeš mi aspoň něco na to říct. Máš na to lepši oko. Jeremy: něco tady nechal zda se že jsi vyrobil ze součástek odtud únikový plán kterým vytrhal dráty zde a tam kamery vyhodil mimo provoz Adam: jak jsi to věděl? Jeremy: když pozoruješ něco se dozvíš ale každý zločinec ví jednu spojitost Adam: a to je která Jeremy: pokud chceš uniknout tak potřebuješ vyřadit kamery tak aby neukázali nic žádnou stopu tvého uniku Adam: ty Jeremy mam na tebe otázku Jeremy: jasně a co Adam: pamatuješ jsi něco o té noci co se dal stalo Jeremy: To co jsem řekl bylo klíčové a na víc se mnou byl Bratr Adam: ty máš bratra Jeremy: jistě že mam ale nerad o něm mluvím oba s mé byli někde jinde. Dobře tady máme hotovo Adam: ale ještě s mé neprohledali kamery a celou mistnost na stopy. Jeremy: není potřeba mam všechno.


Jeremy: A to je ta proslula restaurace Fredyho přátel celkem je nezvykl se vracet na místo kde jsem odcházel no jdeme dal. Adam: Jdu hned za tebou neboj se kryju ti zadá Jeremy: no dobra nech mně mluvit. Adam: není problém Po hodině později: Maikl: Zdravím vy ste kdo Jeremy: zdravím moje jmeno je Detektiv Jeremy a muj kolega je Adam přišli s mé prohledat místo činu a řešíme připad vraždy samého zločince. Který v minulosti za vraždil 5 děti Maikl: Tak to je celkem neobvykle máte nějaké důkazy Jeremy: myslíte si že dukazy nemam mam jich totiž 100 důkazu . Vražda vrah se převlekl a potom na lákal 5 děti důkaz mista činu to jak dokážete. 

FNAF speciálKde žijí příběhy. Začni objevovat