Kapitola 5

4 1 0
                                    

Minulemdíle ste viděli: Jeremy: znová se vracím na to místo kde se toznová udalo. Adam: neboj se kryju ty zadá a nebude to tolik těžké.

A Niny:

Adam:Tak co našel jsi něco nebo stále nic zde nemáš. Jeremy: Neboj se kamaráde nic nemam ale když smé první restauraci Fredyho fazber tak těch restauraci může byt několik Adam: kolik přesně je těchrestauraci. Jeremy: několik možná mnohem více těd musíme po zabírat mnoho informací o vrahovi který všechno způsobil kde jeta pravda Adam: vidím že jsi s toho rozčilení ale všechno vpohodě všechno dopadlo pro tebe dobře. Jeremy: nedopadlo dobřeten den se umně všechno změnilo a stal jsem se detektivem kterýtu pravdu odhalí a ukončím jednou provždy. Ty smutné obličejekterý nic nečekali mně samotného pronásleduje celí život mohljsem to všechno zvrátit jenom kdybych měl odvahu tak bych tozměnil . Adam: hele a těd zadrž to že jsi jako kluk nezasáhl masvé důvody byl jsi sám z 5 dětmi proti jednomu vyšilenemu vrahovy který měl nenávist očích buch ví jak to dopadlo možná že bysi tu ani nebyl dostal jsi druhou šanci tak se snaž máš zodpovědnost a ta je důležitá chceš se litovat za chyby kterýjsi v minulostí udělal. Nebo staneš na nohy a budeš ze sebe hrdía pojedeš dal ku předu . Jeremy: koukám že sem tě mnoho naučil .

Adam:ty jsi sám před naším setkáním mnoho pomohl a těd pomohu jatobě a jdeme pokračovat Jeremy: správně jenom musíme dalpokračovat Po Hodině později: Jeremy: Fredy hlavní animatronik povídá se že je velmí děsiví ale mně tak nepřipadá obyčejnýmedvěd nahraní. Adam: celkem působivé ty si se připravoval navšechno Jeremy: no to víš míse je prostě jenom míse. Ale tonevadí jdeme dal Bonnie králík který dává někomu zabrat nějaké data o něm vím a vím také že existuje mnoho dalších verzíchmodelu animatroniku.

FNAF speciálKde žijí příběhy. Začni objevovat