Henry:tak jaká je situace Detektive Jeremy koukám že sté měli na pilno.Jeremy: a Henry situace nabrala nečekaní směr ale dovolte abychvám tuto situaci popsal důkladně procházel jsem restaurace každoupo jednom a stalo se toho mnohem více Keka: pánové nerad vám dotoho skáču ale keksik se rozběhl do těch plamenu ohně Jeremy:moment cože proč riskuje. Keka: ja moc nevím ale říkal ženechce na nic čekat Jeremy: celkem ho chápu Henry: musíme ho zastavit je to celkem nebezpečně Keka: byl celkem zmatený aleříkal že Adam udělal pro všechno.
Mezitím
Keksik:halo Adame........ halo Adame někde tu musí byt musím hledat dalto snad není možné tady jsi Adame konečně jsem tě našel . Adam:také jsem rad ale těd už se mně krátí čas Keksik: Tak toneříkej neboj dostanu tě ven a rovnou do sanitky ale budemepokračovat společně Adam: bohužel společně už ne jak to dobřevidíš tak moje zranění jsou velmí vážná tak začnu mluvit vímmoc dobře co mně řekne Jeremy A Brawl Keko ale zjistil jsem velmímnoho informaci o tom co Mike Afton chystá ale tento plán nebyl směřován jenom na jednu osobu ale na další dvě Keksik: momentdvě osoby ale to snad není možné Adam: také jsem jsi to říkalale slyšel jsem i rozhovor toho všeho co jsi plánovali konec neníjisti a cesta bude dlouhá a nejasná.
ČTEŠ
FNAF speciál
TerrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.