Peeta Mellark – pekárov syn, nižší chlapec s blond vlasmi. Viac o ňom neviem. Effie niečo rozprávala a chcela aby sme si podali ruky. Jeho stisk bol pevný. Neviem či mi tých chcel niečo naznačiť alebo je iba nervózny, ale to ma teraz netrápi. Potom nás odviedli do súdnej budovy kde máme hodinu, aby sme sa rozlúčili s rodinou.
Zatvárajú ma do veľkej miestnosti. Je tu sedačka zo zamatu a husté koberce s nádhernými vzormi! Otvoria sa dvere. V nich stojí moja mama. Ihneď ma objíma. „Ty to zvládneš!" obe vieme že to neni pravda ale nebudem ju ešte viac deptať. Ako odpoveď som iba kývla hlavou. Ešte chvíľu sme sa objímali a potom prišli mierotvorci a vyviedli ju von. Potom som chvíľu čakala a na moje prekvapenie prišiel Gale! Okamžite ma objal. Neviem čo mu je. Poznáme sa hlavne z videnia, ale dvakrát sme sa rozprávali. A zrazu ma ide utešovať na moju cestu k smrti!? „Ty to zvládneš!" no jasne zase počúvať to isté dokola. „Vieš liečiť, si rýchla a zvládneš rozpoznávať rastliny."
„A to mi pomôže prežiť?" Ani mi nestihol odpovedať pretože sem vtrhli mierotvorci a odviedli ho preč. Potom som čakala, ale nikto neprišiel. Ani Katniss! Moja sestra, ktorá sa o mňa celé tie roky starala sa so mnou nepríde rozlúčiť? A už aj tak určite nikto nepríde. Tak som iba sedela na sedačke a pozerala z okna. posledné chvíle v 12 kraji. Bolo odtiaľto vidieť aj plot. Musím sa lepšie prizrieť. Nejaký ľudia preliezajú a bežia do lesa! To je Katniss a Gale. Len oni dvaja chodia za plot, nikto iný sa tam neodváži ísť.
No to je úžasné. Ja sa tu pripravujem na smrť a moja sestrička si ide radšej loviť. Otvárajú sa dvere a to už idú mierotvorci pre mňa.
Musíme stáť pred vlakom aby nás „dobre nasnímali kamery" ako to povedala Effie. Snažím sa držať kamennú tvár, aby si profíci nemysleli že som slaboch. Narozdiel odomňa Peeta určite plakal. KONEČNE nás púšťajú do vlaku. To čo tam uvidím mi vyrazilo dych. Súdna budova je oproti tomuto NIČ.
Nábytky z nádherného vylešteného dreva, drahé sedačky, kopa jedla, obrovská televízia, a dokonalé koberce. Potom nás Effie zaviedla do izieb. Každý mal svoju. Keď som vstúpila znova som zabudla ako sa dýcha! Obrovská posteľ, nádherný luster z kryštálov, šatník s hromadou oblečenia a vlastná kúpeľňa! Tak na toto by som si zvykla.
Okamžite som sa išla poriadne vysprchovať..Odopla som si broš s drozdajkou, vyzliekla som sa a vošla som do „sprchy". Bolo tam milión tlačidiel, tak som vyskúšala skoro všetky. Nakoniec som voňala po citrónoch, ružiach, jablkách, pomarančoch, a ešte nejakých ďalších kvetinách. Ale prišla som na to, kde je teplá a studená voda. To je hlavné. Potom som si vzala zelenú kockovanú košeľu a rifle. To už bol čas na večeru. Keď som prišla už tam boli všetci, teda skoro všetci. Chýbal ešte náš mentor. Haymitch Abernathy – vyhral 50. ročník a stal sa z neho prvotriedny opilec. Ani mi nechýba. Počúvať jeho opilecké blaboty fakt nepotrebujem.
Potom sme išli pozerať záznam zo žrebovania.
Zapla sa televízia a my sme sa usadili.
1. kraj – Marvel a Glimmer môžu mať tak 16
2. kraj – dobrovolníci Cato a Clove nemôžem si pomôcť ale vyzerajú ebezpečne
3. kraj ma nezaujal
4. kraj tiež nič
5. kraj dievča s ryšavími vlasmi, volajú ju foxface, podľa mňa výstižné, vážne pripomína trochu líšku
6. kraj – nič
7. kraj – nič
8. kraj – nič
9. kraj – nič
10.kraj – nič
11.kraj – Tresh ma trochu desí a Rue vyzerá byť milá, možno by sme mohli byť kamarátky, ale nie tu a teraz
12. Kraj – Peeta a ja
Potom sme išli jesť. Naložila som si na tanier zapekané cestoviny. Boli ÚŽASNÉ. Potom som dostala kúsok čokoládového koláča. A potom som sa už vybrala spať. Vybrala som si nejaké pyžamo a zalahla som do tých mäkkých periniek. Na moje prekvapenie som ihneď zaspala.
YOU ARE READING
Hunger Games - Prim ✔️
FanfictionVšetci poznáme príbeh Katniss, ktorá sa prihlásila do hier o život za svoju sestru Prim. Ale čo by sa stalo keby to neurobila? Čo by bolo keby Prim musela ísť do hier bojovať aby prežila? A o tom je tento príbeh [COMPLETE]