Zobudila som sa s divným pocitom. Bol to mix nervozity, strachu, nevoľnosti a hladu. Vstala som z postele a išla sa osprchovať. Vlažná voda ma trocha ukľudnila ale aj tak mi bolo zle. Zatiaľ som si obliekla tepláky a nejaké tričko a vlasy som si nechala rozpustené aby sa usušili. Išla som do jedálne kde už bol Peeta, ktorý sa tiež netváril moc nadšene a potom tu bola Effie vysmiata ako nikdy. A ešte Haymitch, ktorý rýpal do kaše, ktorú dostal. Netváril sa moc nadšene. Sadla som si k stolu, avoxovia mi doniesli kašu a ja som to schuti zjedla. Keď sme sa najedli prišli pre nás vizážisti. Ja som rýchlo išla do izby a vzala si moju broš drozdajky. Už som sa chystala vyjsť z izby keď sa mi zatočila hlava. Rýchlo som odbehla do kúpelne a raňajky skončili v záchode. Vo dverách sa zjavila Effie. „Och zlatíčko čo sa stalo? Takto ťa do arény poslať nemôžeme." Podávala mi belavú vodu s nejakým práškom proti nevolnosti. Na moje šťastie (a hlavne šťastie celého Capitolu) mi hneď bolo lepšie takže to znamená že ma do arény pošlú. Jupííí. Effie, Cinna, Portia a Haymitch začali niečo riešiť a tuším že to nebude nadlho lebo ešte nás musia pripraviť. Ja s Peetom sme u mňa v izbe. „Čo bude v aréne?" „Neviem." Nechcem ísť do arény, nechcem s nikým bojovať. Zacítila som že mi slza steká po tvári. A bolo mi to jedno. Peeta si to asi tiež všimol. Utrel mi slzy a objal ma. To bolo presne to čo som teraz potrebovala. „Zlatíčka už musíme ísť!" Zavolala Effie z chodby. Peeta ma pustil a usmial sa na mňa.
Cinna ma zaviedol do miestnosti z ktorej sa dostanem priamo do arény. Prezliekla som sa do pripraveného oblečenia - tmavo zelené nohavice, čierne tričko a šušťákovú bundu. Vlasy mám zapletené do dvoch copov. Cinna príde bližšie a odobne mi honú časť bundy, čím sa ukáže moja broš drozdajky. Dá si prst pred ústa a ja len prikývnem. Viem že do arény sa nesmú nosiť veci z domova a za toto by ho určite potrestali. „30 sekúnd." Ozve sa z reproduktoru. Cinna ma ešte objíme a hlavou naznačí že mám ísť na miesto. Je to kruh so sklenenými stenami. „15 sekúnd." Postavím sa na podstavec a sklenené steny ma uzavrú v celkom tesnom priestore. Vysunie ma hore a oslepí ma slnko. Keď si zvyknem na toľko svetla zacítim ako pofukuje mierny vetrík. „Dámy a páni, sedemdesiate štvrté hry o život sa začínajú."
KAMU SEDANG MEMBACA
Hunger Games - Prim ✔️
Fiksi PenggemarVšetci poznáme príbeh Katniss, ktorá sa prihlásila do hier o život za svoju sestru Prim. Ale čo by sa stalo keby to neurobila? Čo by bolo keby Prim musela ísť do hier bojovať aby prežila? A o tom je tento príbeh [COMPLETE]