...Utrela som si slzy a vykročila k dverám.
Keď som otvorila dvere Effie cupotala na konci chodby. Prečo mi musel pripomenúť Katniss? Moju jedinú sestru, ktorá sa o mňa stále starala ale nebola schopná sa prísť rozlúčiť? Ale to je teraz jedno. Idem do izby, beriem si veci a idem do sprchy. Keď som osprchovaná, oblečená a pripravená idem do obývačky. Je tam už Effie. „Aspoň jeden z vás je schopný prísť načas." Iba sa na ňu usmejem. Prišiel Peeta, takže môžeme ísť.
Zase sme prišli posledný. To ale nikoho nemusí trápiť, aj tak ideme až nakoniec. Sadli sme si a chvílu sme čakali. Zrazu sa ozvalo z reproduktora „Prvý kraj, Glimmer." Tá sa postavila, uškrnula sa na Marvela a vošla do miestnosti. O nejakých 5 minút sa znova ozvalo. „Prvý kraj, Marvel." Chvíľu tam bol a znova sa ozvalo, „Druhý kraj, Clove"....
Už tu sme asi hodinu a konečne sa z reproduktoru ozvalo meno Rue. Ale keď sa poradie blíži ku mne, začínam byť nervózna, vlastne myslím že odpadnem alebo sa pri najmenšom povraciam pred všetkými. Tým „všetkými„ myslím Peetu a Tresha. Ale aj tak! „Jedenásty kraj, Tresh." Vstal a sebavedomo vošiel. Sakra, sakra, sakra! On sa predvedie a idem ja! Ja nechcem ísť! Prečo musím ísť ? A vlastne čo sa stane keď tam nepôjdem? „Kľud, vyzeráš že za chvíľu odpadneš." „Aj sa tak cítim." „Na tréningu ti to išlo takže to zvládneš aj teraz." „Keď myslíš." Neviem prečo ale ukludnilo ma to. Jak to že ma to ukludnilo? Asi som potrebovala počuť že to zvládnem. A povedal mi to Peeta takže si to celkom vážim. Za ten čas som si naňho zvykla a pripadám si akoby to bol môj stratený brat. „Dvanásty kraj, Primrose Everdeenová." Nie, nie, nie, nie, nie! Ja nechcem ísť prečo musím? NIEEEEEE! Spomeň si ako ti to radila Katniss. Nádych, výdych a ideme na to! Neistým krokom som sa vybrala k dverám. Pred dverami som zastala a otočila sa na Peetu. Ten mi ukázal palec hore. Usmiala som sa a vykročila som.
Nič sa tu nezmenilo, som vo výcvikovom centre. Všetko e na svojom mieste, len výklenok bol plný porotcov, ktorý budú hodnotiť môj výkon. Prišla som pred nich. „Primrose Everdeenová, dvanásty kraj." Na to ako som vystresovaná to vyznelo celkom odvážne. Zamierila som k lukom. Prvá strela, zamierim aaaaa ruka. Asi som vyšla z cviku. Skúsim to znova. Natiahnem, zamierim a stred. Jupí! Sama pre seba sa usmejem. Vastrelila som ešte asi 9 šípov a potom mi porotca povedal že môžem ísť. KONEČNE!
Išla som do izby a dala si sprchu. Obliekla som si čierne legíny a žlté tričko. Effie ma volala na večeru tak som išla. Po večeri je vyhodnotenie, tak sme si sadli na gauč a už sme iba čakali. Zapla sa telka. Hodnotí sa od 1 do 12 pričom je 1 najhoršia a 12 najlepšia. Čím väčšie číslo, tým viac sponzorov. Profíci dostanú 8 - 10 bodov. Rue dostala 7! Konečne sme sa dostali k dvanástemu kraju. Najskôr Peeta. Caesar chvíľu pozerá do papierov a potom prehovorí: „Peeta Mellark dostáva .... osmičku." Pri Peetovej fotke sa objaví číslo 8. Effie zajasá a Haymitch ho „poťapká„ po pleci. Teraz sme sa konečne dostali ku mne. „Prirose Everdeenová dostáva..." na obrazovke sa objaví moja fotka. „...osmičku!" Ja? A osmičku? „Gratulujem." Povedal Peeta a ja som ho namiesto odpovede objala. Zaskočilo ho to ale nakoniec mi objatie opätoval.
Effie jančila, Haymitch pil, a ja, Peeta, Cinna a Poria sme sa rozprávali. Bola to celkom zábava. Potom nás Effie poslala spať, tak som sa prezliekla do pyžama a zaľahla do postele. Na moje prekvapenie som čoskoro zaspala.
ČTEŠ
Hunger Games - Prim ✔️
FanfikceVšetci poznáme príbeh Katniss, ktorá sa prihlásila do hier o život za svoju sestru Prim. Ale čo by sa stalo keby to neurobila? Čo by bolo keby Prim musela ísť do hier bojovať aby prežila? A o tom je tento príbeh [COMPLETE]