Zobúdzam sa celkom skoro. Idem sa osprchovať a vybrať si oblečenie. Vybrala som si čiernu sukňu po kolená, na ktorej boli ružové vtáčiky a ružové ramienkové tričko. Vlasy som si stiahla do copu a vyšla som z izby. Vošla som do jedálenského voza. Zdalo sa že tam nikto nie je, ale potom som uvidela Haymitcha ako spí na sedačke s nejakou fľašou alkoholu. Radšej som si išla nabrať jedlo. Dala som si miešané vajíčka. Medzitým prišla Effie. „Dobré ránko, ako si sa vyspala?" nemyslím si že ju to naozaj zaujíma ale nechcela som byť nepríjemná hneď od rána. „Dobre" nič iné ma vtedy nenapadlo a ani sa mi nechcelo moc rozprávať. Potom sa zobudil Haymitch. Niečo zamumlal a doslova sa dotackal k stolu. Nabral si nejaké jedlo a do šálky si nalial zbytok toho, čo v tej fľaške ostalo. Konečne prišiel Peeta. Effie sa ho začala na niečo vypytovať. Všimla som si jeho nadšený pohľad. Skoro som vybuchla smiechom. Doslova Effie prepaľoval pohľadom. Po chvíli totálnej ignorácie ma to prestalo baviť tak som sa otočila na Haymitcha a oslovila som ho „Mali by ste nám dať nejaké rady." Všetci ztíchli a pozerali sa na mňa. Haymitch sa na mňa nechápavo pozrel a potom povedal „Zostaňte nažive. " hneď na to vybuchol smiechom. Peeta a ja sme si vymenili pohľady a potom sa Peeta ozval „To nie je vtpné." a pokúsil sa Haymitchovi vziať pohár, po ktorom sa načahoval, ale Haymitch mu vrazil päsťou do brady,. Načahoval sa po nejakú fľašu, ja som chytila nôž a zabodla som ho medzi jeho ruku a fľašu.„Pozrime sa, žeby som tento rok konečne dostal bojovníkov?"
Peeta vstane a naberie spod misy s ovocím ľad. Chystá sa priložiť si ho na červený odtlačok na brade.
„Nie," zastaví ho Haymitch. „Nech vidia modrinu. Pomyslia si, že si sa ešte pred vstupom do arény pobil s niektorým z vyvolených." Potom sa obráti ku mne. „Trafíš tým nožom aj niečo iné ako stôl?"„Neviem . . . možno. Já ešte ... som zbrane nepoužívala ... a ani neviem s akou zbraňou by mi to mohlo ísť." povedala som nesmelo. „A ty?" otočil sa na Peetu. „Keď mi v aréne pomôže pečenie chleba a ozdobovanie tort , tak to určite vyhrám." musela som sa nad tým zasmiať. Haymitch sa chvíľu tváril že rozmýšla a potom vyhlásil myšlienku storočia „V tréningovom centre zistíte čo vám pôjde najlepšie a potom mi to poviete." Tak som mu chcela niečo povedať ale Effie zaštebotala „Sme v Capiole." Okamžite sme sa nahrnuli k oknu a čo sme uvideli mi ihneď vyrazilo dych. Ligotávé budovy dúhových farieb, ktoré sa týčia k nebesiam, nablýskané autá, ktoré sa preháňajú po širokých uliciach. Divne oblečený ľudia, ktorý ma privádzajú k smiechu. Hneď ako uvideli náš vlak, začali nám mávať. Peeta im začal tiež mávať! Nechápavo som sa na neho pozrela „Ktovie, možno sú niektorí z nich bohatí." Vlak konečne dorazil do stanice. Vystúpili sme a vyrazili do budovy, v ktorej nás budú držať do začiatku hier.
STAI LEGGENDO
Hunger Games - Prim ✔️
FanfictionVšetci poznáme príbeh Katniss, ktorá sa prihlásila do hier o život za svoju sestru Prim. Ale čo by sa stalo keby to neurobila? Čo by bolo keby Prim musela ísť do hier bojovať aby prežila? A o tom je tento príbeh [COMPLETE]