ABLALARDİLENCİDEĞİLİMAMABİRYORUMLÜTFENGÖRÜŞLERİNİZİMERAKEDİYORUM
Böyle kovalamacanın ağzına sıçayım, sürekli yön değiştirmesinden yoruldum.
Okula gitmek için yurt odasındaki kapısını kilitleyen Saori'yi karşı odadaki Semi bekliyordu. Ona göz devirdi ve anahtarı çevirerek yürümeye başladı. Semi de onun peşinden gitti ve temasta bulunmadan kulağına eğildi.
"Konuşabilir miyiz?"
"Hayır, konuşamayız. Ben artık beni kandıran biriyle konuşmak istemiyorum."
"Ne zaman kandırdım seni?" Dedi asansöre girerken.
"O gece seslendim sana. Bilerek cevap vermedin. Uyuduğunu zannedeyim diye sustun. Ben de salak gibi neyim var neyim yok hepsini anlattım."
"Bu kandırmaya girer mi ki?"
"Yok doğruluğa girer." Dedi Semi'nin ses tonunu taklit ederek.
"Sonucundan korktun değil mi? O yüzden söylemedin."
"Gerizekalı! Sen de aynısını yapmadın mı? İki sene birbirimize bu yüzden yanaşmamışız. Ben neysem sen de osun ya!" Dedi dişlerini sıkarak. Semi buna güldü.
"Tamam, kabul. Yaptığım şey hoş değildi. Ama yapmasaydım asla öğrenemezdim ki. Açık olmak gerekirse bebeğim, pişman değilim." Asansörün kapısı açıldı ve Saori önden ilerledi.
"Gerek yoktu öğrenmene 'bebeğim'. Tami'nle güzel güzel-"
"Şunun adını ağzına alma." Dedi Semi sinirle. Saori arkasını döndü.
"Madem bu kadar nefret kusuyordun; 2 senedir aklın bendeydi, niye çıktın o zaman?!"
"Unutmaya çalıştım seni çünkü." Saori sinirlenerek parmağıyla onu ittirdi.
"Yavşak! En yakınındaydım senin. Gözünün önündeydim, nasıl unutmayı planladın!?"
"Detaylara takılma. Eee çıkar mısın benimle?" Saori sinirle elini yumruk yaparak kaldırdı.
"Ağzının orta yerine çakmak istediğim için ve beni sinir ettiğin için seninle çıkmayacağım."
"Peki sinirin yatışırsa?"
"50 yıl sonra belki yatışır."
"Sorun değil. 50 yıl da olsa ben bekleyeceğim."
"Asla beklemeyeceksin bu arada."
"Görürüz. 50 yıl sonra seninle torunlarımızı sevmezsek gel benim yüzüme tükür."
"Bak tükürürüm ama." Semi ona 'problem yok' gibisinden bir bakış attı. Saori ona göz devirdi ve yoluna devam etti. İçten içe bu ilişkiden korkuyordu, eğer kötü sonuçlanırsa onu kaybetmek istemiyordu. Aklına eski anıları geldi.
Flashback- 2. sınıflarken
"Wow; Semisemi, gerçekten yeteneklisin. Keşfedilmen çok uzun sürmez bence." Dedi Saori denizin kenarında takım arkadaşlarıyla birlikte otururken. Semi'nin gitarıyla çaldığı şarkıları sevmişti.
"Ünlü olduğunda bizi unutma. Tamam onları unutabilirsin ama benim gibi ateşli bir kızı ve kendisi kadar ateşli saçlarını unutursan kırılırım." Semi ona güldü.
"Merak etme. Unutmam. Hatta eğer ilk konserim küçük bir mekan veya ona benzer bir yerde olursa aradan seni bulup dans edicem."
"Söz mü?"
"Söz."
"Unutursan hatırlatırım ama." Semi ona gülümsedi.
Yine flashback yine bitti flashback
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible (Semi Eita)
FanfictionShiratorizawa'nın sevimli menajeri, kardeşini aratmayan enerjisiyle Tendou Saori, kendiyle çelişen en yakın arkadaşı Semi Eita'ya aşık olmuştu. ~Semi Eita x Fem. OC ~Minific ~Başlangıç: 10/07/2021 Bitiş: 12/07/2021 (James Arthur'un İmpossible şarkı...