"Goshiki, şurdan patatesi de uzatsana." Dedi yanakları yemek tıkamaktan şişmiş Saori. Goshiki yanındaki asil ve hanım kızın yemek yerken nasıl canavara dönüştüğünü izliyor ve bu kadar sağlıksız ve çok beslenmesine rağmen nasıl hâlâ 55 kilo kalabildiğini düşünüyordu. Saori ortalamanın biraz üzerinde bir boya sahipti ve yedikleri boyuna gitmişti. Takımın yanında kısacık kalırken normal arkadaşlarını parmaklık boy farkıyla geçiyordu.
Goshiki bunu bilmesine rağmen tedirginlikle patates kovasını uzattı. Alt tarafı 2 kişilik devasa kova menüyü kendi başına yemişti ve büyük boy iki tane de içecek içmişti, ne olabilir ki?
"Valla doymadım demeyi çok isterdim," dedi Saori ellerini yıkamak için ayağa kalkarken.
"Ama senin korkmuş bakışlarından anladım ki fazla kaçırıyorum."
"Hayır senpai, yanlış anladınız. Lütfen, açsanız yemeye devam edin. Benim yüzümden aç kalmanızı istemem."
"Senin yüzünden aç kalmam kuşum merak etme. Ama gerçekten çok doydum. Sen de yanımda eşlik ettiğin için teşekkür ederim bir numara."
Bir numara.
Goshiki'nin kulaklarında yankılanan bu söz ağzını kulaklarına vardırdı. Saori ellerini yıkayıp gelirken Goshiki hâlâ bıraktığı yerde, gülümsüyordu. Onun mutluluğunu gören Saori ellerini onun omzuna koydu.
"Olmayacak mısın yoksa bir numara?"
"Olacağım!" Dedi şokun etkisinden çıkarak.
"O zaman bir yerden başlamalıyız. Antrenmanın başlamasına henüz 20 dakika var, rakiplerini elemek için önden gidersen belki- Tsutomu?" Saori konuşurken bir anda gözünün önünden kaybolan çocuğu aradı. Hızlı hızlı spor salonuna koşarken görünce gülümsedi.
Tsutomu ve Kenjiro. Wakatoshi ve Eita'nın yerini alabilecek potansiyeller. Birinci sınıftaki hallerine benziyorlar.
Aklına 1. Sınıf anılarının gelmesiyle gülerken belinden bir çift el onu geriye çekti ve ardından o ellerin sahibi yanağına bir öpücük bıraktı.
"Neye güldün bu kadar lolita'm?"
"Lolita'n mı? Seni çarparım!" Dedi gülerek.
"Şaka yapıyorum canım. Onun için zamanım var."
"Bakıyorum da hakkımda planların var gibi?"
"Planlar silsilesi. Zamanı gelince hepsini gerçekleştirmek istiyorum."
"Benimle mi? Lise aşıklarıyız Eita. Yanlış anlama, senden kopmayı istemiyorum." Dedi yüzünü ona dönerken. Ellerini onun yanaklarına koydu.
"Ama yaşımız genç. Kaderin hakkımızda ne yazacağını bilemeyiz. Belki de başka birini bulacaksın ve bunları onunla ger-"
"Şşşhht." Dedi işaret parmağını Saori'nin dudaklarının üzerine koyarak.
"Bunları duymak istemiyorum." Saori dudaklarının üzerindeki parmağa minik bir öpücük bıraktı ve dudaklarının üzerinden çekerek elini tuttu.
"Aşkım, şimdi bunlardan kaçarsan bir gün seni savunmasız bir şekilde bulacak. İkimizin de hataları olacak ve bu ilişki bir yerde kavga gibi bir patlak verecek. Sana ayrılalım demiyorum. Ama önlem alalım ki o dalga bizi vurduğunda zararlı çıkmayalım, tamam mı?"
"Bir ilişki başlarken bitimimi konuşmak bana sanki bir çocuğun konuşmayı söker sökmez başlayıp ölene kadar ölüm hakkında konuşması gibi hissettiriyor. Kötü oluyorum." Saori onun ne demek istediğini anladı. Eita genel olarak sevdiklerini kaybetmekten çok korkardı. Yıllardır ölüm üzerine asla düşünmemiş birisi olarak kız arkadaşını kaybetmeyi de düşünmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible (Semi Eita)
FanfictionShiratorizawa'nın sevimli menajeri, kardeşini aratmayan enerjisiyle Tendou Saori, kendiyle çelişen en yakın arkadaşı Semi Eita'ya aşık olmuştu. ~Semi Eita x Fem. OC ~Minific ~Başlangıç: 10/07/2021 Bitiş: 12/07/2021 (James Arthur'un İmpossible şarkı...