Özel bölüm 1•

37 4 0
                                    

5 yıl sonra

Semi Eita, işlerini tamamlayıp stüdyosundan çıktı. Arabasına bindi ve eve doğru sürmeye başladı. Caddenin ortasında giderken gözü bir oyuncakçının vitrinindeki oyuncaklara takılmıştı. Arabayı park etti ve oraya doğru yürümeye başladı. O esnada telefonu çaldı. Semi gülümseyerek telefonu açtı ve kulağına götürdü ve konuştu.

"Aşkım? İşten çıktın mı?"

"Evet, eve geldim. Sen ne zamana gelirsin?"

"15 dakikaya gelirim. Çocuklar ne yapıyor?"

"Oyun oynuyorlar yukarıda. Dikkatli gel tamam mı? Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum bebeğim. Görüşürüz."

Mağazaya girdi ve 3 adet oyuncak aldıktan sonra parasını ödeyip geri çıktı. Arabanın kapısını açtı ve poşetlerini yan tarafa koydu.

Tami de (şaka şaka gülün die)

Saori de evlerinin bahçesinde yeni gelen iş tekliflerini ve senaryoları incelerken arkasında bir kıpraşma hissetti.

"ANNNEEEEE!!" Kızı koştu ve annesinin sırtına atladı. Saori gülümseyerek ona döndü ve kollarını ona sararak kucağına çekti ve kızının yanağını öptü.

"Anne, bizimle oynarsın değil mi?"

Saori gülümsedi.

"Oynarım kızım. Siz buraya gelin ama. Hava çok güzel."

Kızı ona mutlulukla kafa salladı. Ardından küçük kızı ve küçük kızının ellerinden tutan, henüz yeni yeni yürümeye başlayan minik oğlu geldi. Çocuklar ve Saori top oynarlarken Semi bahçeye açılan kapıya yaslandı ve onlara baktı. Onu gören oğlu gülümsedi ve bağırdı.

"BAA!" Ardından kızlar da oraya baktılar ve koşup babalarına sarıldılar.

"BABAA! HOŞGELDİN!" Semi kızlarının yanaklarını öptü ve onlara sarıldı. Ardından kucağında küçük oğlu ile gelen Saori'yi görünce gülümsedi. Oğlunu kucağına aldı ve karısının boynuna uzunca bir öpücük bıraktı.

"Baba da oynasın?" Ortanca kızının bu lafına gülümsedi.

"Bebeğim, baban çok yorgun. Biraz dinlensin. Sonra oynar olur mu?"

Küçük kız annesine kafa salladı.

"Bi' öpücük verin babaya." Dedi Semi kızlarına yanağını uzatırken. İkisi de bir yanağından öpünce gülümsedi ve arkasındaki poşetleri uzatarak çocuklara verdi.

"TEŞEKKÜR EDERİZ BABACIM!" Kızlar babalarına sıkıca sarılırlarken Saori de oğlunun hediyesini açmaya çalışıyordu.

"Oğlum bir durur musun? Açıyorum işte."

"IIIIIIIH!"

Saori zorlanarak da olsa paketi açtı ve oyuncağı oğluna verdi.

"Hayır, dur- AĞZINA SOKMA!" Saori oyuncağı diş kaşıyıcısı zanneden oğlunun ağzından çıkarmaya çalışırken kızlar ve kocası ona güldüler.

Semi Eita mutluydu, istediği hayatı yaşıyordu.

Bu rüyayı bozan şey alarm sesiydi. Semi sinirle gözlerini açtı ve alarmı susturdu. Ardından yatakta doğruldu ve rüyasını düşündü. Tebessüm etti. Banyoda yüzünü yıkadı ve mutfağa indi.

"Günaydın anne."

"Günaydın." Ardından masaya oturdu.

"Eita, dalgın gibisin?" Dedi annesi tabağını doldururken.

İmpossible (Semi Eita)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin