"Aşkın kanunu yok ama cezası ağırdır."
Semi'nin doğum gününün ve Saori ile olan konuşmanın üzerinden geçen 1,5 ayın sonunda, ilişkileri karşılıklı olarak bir çıkmaza girdi ve birbirlerinden yavaş yavaş uzaklaştılar.
"Hayır Kaguya, sorun tek taraflı değil." Kaguya'nın yurt odasında o ve Saori dertleşiyorlardı.
"Bak, ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz. Aranızdaki şeyi çözümlemek için çok zamanınız olmayabilir."
"Biliyorum, ama ona bu ilişkinin önlemini alalım demiştim."
"Nasıl almayı düşünüyordunuz ki?" Kaguya'nın bu sorusu Saori'yi düşündürmeye başladı.
"Bak, kendin de bilmiyorsun. Onun sürekli seni geçiştirmesi de bir hata evet ama sen bunu sürekli ısıtıp ısıtıp önüne koyarsan Eita senin de bir gün gideceğini düşünür."
"Ama öyle değil. Değildi daha doğrusu."
"Ama bunu o bilemezdi canım."
"Off bilmiyorum. Kafam çok karışık." Kafasını Kaguya'nın dizine koydu.
"Dilerim ki aranızdaki şey daha da alevlenmez. Negatif anlamda." Saori kafasını kaldırdı ve ona baktı.
"Umarım."
***
Aradan geçen birkaç günün ardından Saori bir adım armaya karar verdi. Kafeteryanın en ucunda kardeşi ve arkadaşlarıyla oturan Eita'ya mesaj attı.
Gönderilen: SemiSemi🫶🏻
Biraz konuşabilir miyiz?
Mesajı attı ve ilerideki çocuğun tepkilerini izlemeye başladı. Eita telefonunu almak için elini cebine attı ve uzun zaman sonra mesaj gönderen kişiye baktı. Tebessüm eden yüzü düştü. Kalbi hızlıca çarparken mesajı bildirimden okudu ve telefonu yeniden cebine attı. Karşı tarafında onu izleyen Saori'den habersizdi.
"Kızma, bak arkadaşlarıyla oturuyor."
"Kızmazsam kırılacağım ama." Kaşlarını çatarak ayağa kalktı ve hızlı adımlarla sınıfına çıkmak için merdivenlere yöneldi.
"Buraya gel, gördü zaten seni."
"Görürse görsün. Onun bana ayıracak zamanı yoksa benim de yok."
"Saori-"
"Yurda gidiyorum. Üzerimi değiştirip işe gideceğim."Hızlı adımlarla giderken arkasından gelen Kaguya onu durdurdu.
"Ne oluyor."
"Ben aslında sana bambaşka bir şey söylemeye geldim."
Önceki gün, öğle saatleri.
Satori kütüphanede kitap okuyordu ama çevresindeki fısıltılar onu rahatsız ediyordu.
"Hey, bu tahmin canavarı mı? Gerçekten canavara benziyor."
"Korkunç görünüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible (Semi Eita)
Fiksi PenggemarShiratorizawa'nın sevimli menajeri, kardeşini aratmayan enerjisiyle Tendou Saori, kendiyle çelişen en yakın arkadaşı Semi Eita'ya aşık olmuştu. ~Semi Eita x Fem. OC ~Minific ~Başlangıç: 10/07/2021 Bitiş: 12/07/2021 (James Arthur'un İmpossible şarkı...