Semi Eita doğum günü özel programına hoşgeldiniiz
Semi Eita ve Tendou Saori'nin hayatlarını birleştirmelerinden bu yana 6 ay geçmişti.
Semi ailesinin evinde yapılan bir kahvaltının ardından evde sadece Kaguya ve Saori kalmıştı. Kızlar evi toparladıktan sonra yorgunluk kahvelerini içiyorlardı.
"Sen ne zaman çalışmaya başlamıştın ya? Ben tam hatırlamıyorum." Dedi Kaguya elindeki kahve bardağını indirirken.
"18'imdeydim. Bir dizi için seçmelere katılmıştım. Sonra üniversitede de tiyatro bölümü kazanınca yavaştan sektöre girdim."
Ardından kahvede bir şey hissetti Saori. Bardağı biraz kokladı ama anlayamadı.
"Ne oldu?" Dedi Kaguya.
"Kahve bozuk mu ya?"
"Yo gayet iyi. Ver bakayım." Saori'nin kahvesinden bir yudum aldı.
"Gayet iyi bebeğim. Ne oldu ki?"
"Bi midem bulandı sanki ya." Dedi. Ayağa kalkarken de hafiften başı döndü.
Olabilir mi acaba?
"Saori iyi misin tatlım?" Saori ona baktı. Şüpheleniyordu. En yakın arkadaşına bunu söylemeli miydi bilmiyordu çünkü sonuç olumsuz olursa kimsenin üzülmesini istemiyordu. Fakat Kaguya akıllı kızdı. Durumu çakmıştı.
"Yoksa..."
"Bilmiyorum Kaguya."dedi ve kalktığı koltuğa tekrar çöktü.
"Son zamanlarda... hani anlarsın ya?" Saori ona tek kaşını kaldırarak baktı.
"Gün geçtikçe kardeşime benziyorsun."
"Yaptınız mı onu söyle."
"Korunduğumuzu hatırlıyorum." Kaguya ona komik bir yüzle bakıyordu. Daha çok gülmemeye çalışıyormuş gibiydi. Saori onun ne demeye çalıştığını çok net anlamıştı.
"Peki, öyle olsun." Saori ayaklarına bakarken devam etti.
"Test bulmamda yardımcı olur musun?"
***
Saori testin sonuçlanmasını beklerken kapının dışındaki Kaguya'nın içi içini yiyordu. Nişanlısının dayı olmasını çok istiyordu. Aynı şekilde de en yakın arkadaşına anneliğin yakışacağını düşünüyordu.
Saori testlerin üzerindeki çift çizgiyi görünce şok geçirdi. Ağzı ve gözleri aynı anda açıldı ve gözünden bir yaş süzüldü. Ardından çubukları eline alıp kapıyı açtı ve Kaguya ile göz göze geldi. Mutlulukla ona bakarken testleri havaya kaldırarak bağırdı.
"HAMİLEYİM!" Kaguya gülerek ona sıkıca sarıldı.
Saori ve Eita'nın köpekleri Hero da sahibinin çığlığını duyduğunda koşarak ve havlayarak merdivenleri çıktı. Saori onun kafasını öptü ve okşadı.
"Abi olacaksın oğlum."
İki arkadaş da mutluluk gözyaşı dökmeyi bitirdikten sonra oturma odasına tekrar geçtiler.
"Bebek." Dedi Kaguya. "Bir bebeğiniz olacak."
Saori aptal gibi sırıtmaktan kendini alamıyordu. "Evet." Ardından Kaguya'ya döndü.
"Çok mutluyum. Çok, çok mutluyum hem de." Kaguya ona gülerek sarıldı.
"Eita'ya ne zaman ve nasıl söyleyeceksin?"
"Yarın. Bir şeyler planladım kafamda. Sen bir şey deme kimseye tamam mı? Güzel bir şey yapacağım."
"Sen nasıl istersen." Dedi Kaguya gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible (Semi Eita)
FanfictionShiratorizawa'nın sevimli menajeri, kardeşini aratmayan enerjisiyle Tendou Saori, kendiyle çelişen en yakın arkadaşı Semi Eita'ya aşık olmuştu. ~Semi Eita x Fem. OC ~Minific ~Başlangıç: 10/07/2021 Bitiş: 12/07/2021 (James Arthur'un İmpossible şarkı...