3•

351 44 276
                                    

1,5 ay sonra

Gönderen: Tami

Saori

Saori konuşmamız lazım

Neredesin?

Sınıftayım

Tekim buyur gel

Tami koşar adımlarla sınıfına çıktı.

"Tami? Ağladın mı sen?"

Tami bir şey söylemeden Saori'ye sarıldı.

"Özür dilerim Saori. Gerçekten çok özür dilerim. Ama artık dayanamıyorum."

Saori Tami'yi sıraya oturttu.

"Neler oluyor?"

"Eita'dan ayrılacağım."

"Ne?"

Tami bir şey demeden aşağıya bakmaya başladı.

"Sana verdiğim sözü tutamadım."

"Ne diyorsun Tami?"

"Aldattım onu."

Saori'nin kırışan yüzü bir anda hissizleşti.

"Ne dedin?"

"Çok üzg-"

"Eita'nın nasıl hissedeceğini hiç düşünmedin mi?"

"Saori ben-"

"Ne zaman söylemeyi düşünüyordun! Mezun olunca mı!"

"Saori bak ben çok denedim. Çok denedim... Eita'yı sevdim. Ama bir süre sonra işleri yoğunlaşmaya başlayınca birbirimizle ilgilenemedik ve-"

"SEN DE BAŞKA BİR ERKEKTEN Mİ İLGİ ALDIN!"

"Sao-"

"24 saatin var. Eğer 24 saat içinde ona söylemezsen gider kendim söylerim."

"Hayır Saori. Lütfen yapma."

"Ben böyle bir şeyi içimde tutamam. Ondan saklayamam." Saori'nin gözleri dolmaya başlamıştı.

"Hiç neden onun bu kadar mutlu olmasını istediğimi düşünmedin mi!?" Tami ona sessizce baktı.

"Çünkü ona aşığım. İstedim ki mutlu olsun. Gerçekten sevebileceği biri ile olsun. Sen, sen benim arkadaşım oldun. Hatta bazı zamanlar arkadaştan öte oldun." Saori göz yaşlarını serbest bırakmıştı.

"Ben şimdi sana bir daha nasıl o gözle bakacağım? Eita bir daha nasıl toparlanacak!"

"Saori..." Tami de ağlamaya başlamıştı.

"Sakın. Sakın üzülmüş muamelesi yapma. Artık gözüme masum bir piyanocu kız gibi gelmiyorsun. Özür dilerim. Ama artık senin arkadaşın olmak istemiyorum. Hoşçakal." Dedi ve sınıftan çıktı Saori. Dalgın bir şekilde yürürken birine çarptı. Yere kapaklanacakken karşısındaki onu tuttu.

İmpossible (Semi Eita)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin