Multi Akay..
-tost güzel olmuş iremsu , eline sağlık.
Bu ne yüzle burada oturup benim tostlarımı yiyordu?+niye geldin Akay?
-Aaaaa mustafa. Senin dostun benim de dostum sayılır . Hem burda da sizin partinizin olduğunu duydum ve geldim. Bizimkisi biraz sıkıcı da.
-Akay. niye geldin dedim.
-seni almaya.
-gelmiceğimi sana zaten söyledim.
-biliyorum. Ama en azından gelmeyeceksen bile olman gereken yerde ol.
-olmam gereken yerdeyim zaten.
-sen nezamandan beri ezik kızlarla takılır oldun?
-takılmak? Ben sen değilim Akay. Al birini vur ötekini yapmıyorum. Iremsu benim için çok değerli.
-ne yani?Benimkilerden iyi mi diyorsun? Bana da ver ben de deneyeyim.
Ne bu nedemek? Resmen bana şey dedi. Allahım neden doluyor gözlerim?-Akay kapa çeneni.
-ne yani sabahleyin canını yaktım diye mi bana böyle davranıyorsun?
-ne yani onu bu hale getiren sen miydin? Naptın kıza?
-haa anlatmadı mı sana?Harbiden iyi kızmış. Dikkatimi çekmeye başladı.'' Ama yeter artık bu sefer devreye ben girmeliyim.
+yeter artık Akay. Benim kim olduğumu bilmeden konuşma o boş kafanla ve evimden çık git. Hadi bakalım. Orası senin çöplüğünse burasıda benim anladın mı?
+hoop dur bakalım. Benim 1 günlük harçlığım burayı alacak kadar. Sen kimi nereden kovuyorsun?
-Akay yeter ama ... insanlara ön yargılı yaklaşma. İremi de rahat bırkak.
+vay be Mustafa bey. Bunun için mi beni bıraktın ha? Lan sen iste ben sana bunu 1000 kaatını vereyim lan.
-Akay yeter artık sus '' dedi ve yumruğu Akayın suratına yapıştırdı.
+peki mustafa şimdi gidiyorum. Ama bir gün gelip özür dileyen ben değil sen olucaksın.
-yürü git lan. Bundan sonra sen haklı olsan da gelmem yanına merak etme.Ne mal olduğunu irem sayesinde fark ettim.
Akay burnundan akan kanı eliyle silerek ayağa kalktı ve bana tehdit eder gözlerle bakıp gitti.Ben de pes eder gibi sandalyeye oturup mustafaya baktım. O da bana bakıyordu. Mustafa bunu neden yaptı? Benim dostum olduğu için mi yoksa nazın dediği gi i beni sevdiği için mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTARIMIN TELLERİ
ЧиклитSadece birisinin sesini duyupta aşık oldunuz mu? Onu görememek , koklayamamak , hissedememek ama anlamak...... Sadece söylediği şarkıdan onu anlayabilir misiniz? Ya o sizin çok yakınınızdaysa?