*7*

475 27 1
                                    

Hepimiz koltuğa geçmiş boş boş oturuyorduk. Yani Naza inanamıyorum ya. Mustafanın arkadaşım diye getirdiği çocuk meğersem Akaymış. Bence naz da kendine inanamıyordur. Hatta şuan donuk bir şekilde Akaya bakıyordu. Akay da bu neye bakıyor gibisinden bir hali vardı. En sonunda sessizliği Mustafa bozdu.

+eee tanışmayacak mısınız? Naz ilk önce seninle başlayalım. Akay , bu naz . Naz , bu da Akay. çok yakın dostumdan birisidir. '' Naza baktığımda hala donuk bir şekilde '' ne güzel'' dedi.

+pekaalaa. İrem , bu Akay. Akay bu i..

-biz iremle tanışıyoruz zaten'' dedi Akay.

+doğrudur. '' dedi Mustafa bozulmuş bir şekilde. '' ee film izliyordunuz , hep beraber devam edelim'' deyince Naz aniden '' evet'' diye bağırdı ve hepimiz bir anda sıçradık. Naz mutfağa yöneldi. Ben de peşinden gittim.

+nazz iyimisn?''naz eli titreyerek bardağa su doldurdu ve içti. Sonra kafasını sertçe sağa sola sallayarak kendine gelmeye çalıştı.

-ireem o burda.

+ee nolmuş burdaysa?

-ne nolmuş ya bu benim için bir şans gibi birşey.

+ayy ne de şanssızsın.

-sus ya. Yani bu çocuk benim tek çıkışım.

+haaa iyi iyi , hadi bardakları tepsiye koy da pizzaları da ben getireyim ''dedim ve pizzaları alıp içeriye gittim.

Tekli koltuğun birinde mustafa , diğerinde naz oturuyordu. Bir de 2 li koltuk vardı. Bu koltuğun bir ucuna Akay oturuyordu. Bana da diğer ucu kalmıştı. Şimdi sorucaksınız ki ne küçük oda diye. Aslında bu odayı sinema odası yapmışlar ki zaten bir tek naz ile ben izliyorduk burda sinemayı.
Ben de akayın yanına oturdum ve naz ışıkları kapatıp filmi başlattı. Hah birde korku filmiydi. Bugün rezil olmazsam ergenliğe bir adım daha atıcam.
Herkez gözünü kırpmadan filmi izlerken ben elime yastık alıp bakmadan sadece sesleri duyuyordum . Bir ara Akaya bakayım derken o da bana baktı ve elimdeki yastığı aldı.

+heyy ver onu.

-saol ya , benim de tam sırtım ağrıyordu.

+yaa lütfen Akay , korkuyorum.

-benim de sırtım ağrıyor. Hem bu adil değil. Biz izliyoruz ve sen izlemiyorsun.

+ya ver şunu'' derken televizyondan çığlık sesi geldi ve bir anda kafamı televizyona çevirdim . Benimle birlikte odadaki herkez çığlık atmıştı. Ben de gòzümü kapatıp yastığa sarıldım. Yastık da bana. Bir dakika , yastığın elleri yokki.. Benim elimde yastık bile yoktu. Gözümü açtığımda kafamı Akayın omuzunda buldum . O da bana sarılmıştı. Ve ben titriyordum. Hem de deli gibi. Akay hemen Naza dönerek

-delimisiniz siz , kapatın şu filmi. Baksanıza İreme . Korkudan titriyor.'' demesiyle ışıklar açıldı. Fakat ben hala korkuyordum ve Akaya daha da sıkı sarılıyordum . Naz hemen bana su getirdi. Ben de yavaşça Akaydan ayrıldım ve suyu elime alıp yavaş yavaş içmeye başladım. Bir anda mustafa ''boooo'' yapınca ağzımdaki suyu Akayın üstüne boşallttım.

+yaa napıyosun mustafa? '' dediğimde gülüyordu. ''çok mu komik ha? Ben burda korkudan titriyorum , sen gelmiş korkutuyorsun. Bu arada Akay , üzgünüm çok pardon'' dediğimde bana sinir dolan gözlerle bana bakıyordu. Aniden ayağa kalkıp üzerindeki tişörtü çıkarttı. Off bee vücuda bak sen. Mahşallah ya. Bildiğin fıstıklı baklava.

+ohho ohho , yani ohhhhhho ohhkhkooo

-noldu mustafa senindemi boğazına birşey kaçtı. Iremle birbirinize çok benziyorsunuz'' deyince mustafa bana bakıp gülümsedi. Ben se ''onun kadar olamam ama '' dedim sinirle. Mustafanın yüzü bir anda soldu. Sonra ayağa kalkıp ''biz gidelim ozaman'' deyince Naz öne atılıp ''olmaz , yani durun. Hava karardı ve bayağı geç oldu burada kalın'' dese de Akay''evim.yanda zaten'' dedi ve yürümeye devam etti. Mustafaya baktığımda Akayın omuzundan tutup '' hadi ama akay'' dedi. Bense aşk filmi izler gibi şehvetle onları izliyordum . Ama akayın da gitmesini istemiyordum.Akay bir an durdu ve peki anlamında kafasını salladı. Nedenini bilmesem de bir anlık gülümseme oluştu yüzümde.
Naz ile misafir odasını hazırlamaya gittik.Bir anda annem aklıma geldi ve ''naz bunu annem öğrenirse bizi keser ve birdaha size gelmeme izin vermeyebilir'' desem de takmadı. Of allahım ya. Umarım annem öğrenmezdi.
Misafir odası da hazır olunca çocukları çağırdık. Genellikle orada naz ve ben kalırdık. çünkü orda 2 tane yatak vardı. Ama galiba bugün Naz ile sıkış pıkış yatacaktık.
Herkez yatsa da ben bir türü uyuyamamıştım. Naz hanım ayağını üstüme atmış horuul horuul uyuyordu. Sanki üstüme kömüş yavrusu çökmüştü.Ha bir de film aklımdan çıkmıyordu. Ben de ayağa kalkıp mutfağa yòneldim. Su içeyim ki kendime geleyim diye. Mutfağa vardığımda suyu bardağa doldurup içerken bir anda omuzumda bir el hissettim ve çığık atıp bardağı havaya fırlattım. Ònüme dönünce Akay olduğunu fark edip kendime küfürler yağdırdım. Ona ''korkuttun'' dedim ama o umursamadı ve bana yaklaşıyordu. Yaklaştı , yaklaştı ve tam beni öpecek zannederken arkamdaki sürahiyi alıp yere düşen bardağa su doldurdu.
+ne de ötlek kızsın sen öyle.
-hı hı.
+noldu uyuyamadınmı?
-hayır.
+hmm , aslında senin için oyuncak ayı almıştım ama unutuverdim . Şansına küs.
-ayy çok üzüldüm yaa. Tüh , neyse bir dahakine.
+aynen. Neyse ben yatmaya umarım gece onlar ziyaretine gelir.
-dur.
+noldu?
-uyuyamıyorum.
+eee?
-yanımda kalsan olmaz mı?
+sen bana oyuncak ayı mı demek istiyorsun?
-ya ne alaka . Ben çok korkuyorum. Lütfen.''bir ara durdu ve
+olmaz. Mustafa ile aynı odada kalıyorum. Sabah kalkınca yanlış anlasın istemem'' diyerek gitti. Ahh irem ya. Ne yani ''tabii olur , sana ninni de söylerim'' desini mi bekliyordun?En iyisi nazı uyandırmak.
+naaaz , naz uyan yaa
-ayy tatlım bu elbise çok güzel
+hı?
-evet , o ayakkabıdan 50 çift alayım.
+yuh yaa , rüyanda batıracaksınn kendini naz kallkkk.
Haha ben de niye sarı kolasına 10 tane uyku hapı atılmış gibi uyuyan nazı kaldırmaya çalışıyorum ki? Ahh naz ahh. Ama sen görürsün. Bu geceyi sana zindan etmezsem bana da Îrem demesinler.

GİTARIMIN TELLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin