Y/N:Oraya kadar yetişmiyorlar.
Dedim ve ellerimi indirdim.düğmeyi çıkardı ve biraz uzatmaya başladı zincirleri.Sonra ise çıktı ve kapıyı tekrar kilitledi.Görmese bile gözlerimi devirdim ve tuvalete girdim.
➰
Zincirlerden dolayı tam kapanmayan kapının arkasına geçtim ve çökerek oturdum.Gerçekten ne yapacaktım?Kaçmalı mıydım?İstersem buradan kaçabileceği mi biliyordum.Boşu boşuna 2 numaralı kahraman olmamıştım.En azından bir kaç gün boyunca neler olabileceğine bakacaktım.Beni gerçekten kaçırma sebebini öğrenince ise buradan kaçacaktım.
Düşüncelerimi şimdilik bir kenara koydum ve kalktım musluğu açtım ve elimi yıkayarak sıcacık olmuş enseme ve boynuma bastırdım.Köşede açılmamış bir diş fırçası ve macun görünce onları açtım ve dişlerimi fırçaladım.
Odaya yeniden gittim ve yatağın üzerine oturdum.Biraz oturduktan sonra üşüdüğüm için battaniyeyi üstüme örttüm ve yan bir şekilde yatağa yattım ama bu zincirlerle yatakta yatmak gerçekten sinir bozucuydu bileklerimi acıtmaya başlayınca ayağa kalktım ve kapıya doğru yürüdüm.Kapının kilitli olduğunu bildiğimden bu sefer seslenmek yerine tıktıkladım.Bür kaç dakika sonra kapı açıldı ve içeri kısık gözlerle girdi.Z
Midoriya:Ne oldu?Ellerimi havaya kaldırdım ve zincirleri gösterdim.
Y/N:Uyuyamıyorum.
Biraz yüzümü inceledikten sonra kapıyı kapatıp gitti.Gerçekten mi?Ayaklarımı yere vura vura yatağa gittim ve oturdum.Zaten özgünlüğümü etkinleştiremiyordum.Buradan şimdilik kaçmayacağımda apaçık ortadaydı.Ellerimi çözse hiçbir sorun kalmazdı.Aptal.
Kapının açılmasıyla birden irkilerek oraya döndüm.Midoriya geldi ve yanıma oturdu.Sanki günlerdir uyumuyormuş gibi gözlerinin altı şişmişti ve gözleri kanlanmıştı.Yeşil saçları dağılmıştı ve bir kaç tutamı yüzüne düşüyordu.Çilleri sanki özenle yüzüne yerleştirilmiş gibiydi.
Ben yüzünü incelerken o çoktan bileklerimdeki zincirleri çıkarmış onun yerine daha küçük ve ince olan zinciri ayak bileğime takmıştı.
Midoriya:Çok mu yakışıklıyım?
Diye sordu.Başını kaldırdı ve gözlerime bakmaya başladı.
Y/N:Ha?
Midoriya:İki saattir yüzümü inceliyorsun.Çok mu yakışıklıyım?
Dedi.Gözlerimi kaçırmadan gözlerine bakmaya devam ettim.
Y/N:Düşmanımın her bir köşesini ezberime geçiriyorum.
Dedim ve kendimi yatak başlığına yasladım.
Y/N:Gerçekten şuan beni neden kaçırdığını açıklar mısın?
Kafasını geriye doğru yatırdı ve tavanı izlemeye başladı.Ellerini saçlarından geçirdi ve dağınık yeşil saçlarını daha çok dağıttı.Gözlerini kısarak bana bakmaya başladı.
Midoriya:Bunu duymak istediğini düşünmüyorum.
Dedi ve bana bakmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain deku x reader
Teen FictionY/N intikam uğruna gittiği operasyonda kaçırılınca işler tamamen değişmişti