Y/N:Hey iyi misin deku?
kafasını Ewet anlamında salladı ama hala çocuk gibi davranıyordu ve deku dememe hiç ses çıkarmamıştı.
Gerçekten sorunlar vardı ama çözecektim.Onu yanıma doğru çektim ve kafasını göğsüme yasladım.
Saçlarıyla oynamaya ve onu sakinleştirmeye başladım.Y/N:Her şey çözülücek sakin ol hiç bir şey olmicak
dedim ve biraz daha saçlarıyla oynamaya başladım çok geçmeden kucağımda uyuya kalmıştı bile...
➰
Baş ağrısıyla uyanmıştım.yatakta olduğumu farkettim ve odayı inceledim .
Geneli koyu yeşille dizayn edilmişti.Masanın üzerinde kahvaltılıklar vardı yanında ise not.Kalktım ve not a baktım
Bunları yemeden odadan çıkmazsın.
wtf
kanka kanka bu beni çok sinirlendirdi
Histerik bir şekilde Gülümsedim ve gidip elimi yüzümü yıkadım aynada gözüme çarpan şey boynumda ki izlerdi.Kızardığımı hissedince hemen oradan çıktım ve kahvaltımı yaptım.
Dün bir bebek gibiydi...
ne zaman buna benzer bir olay olsa ya da kavga birbirlerimize çok daha fazla mesafe kuruyorduk.Bunu neden düşünüyordum ki?
Yani böyle olması işime gelir...
İşime gelmeliydi...Kapıyı açacakken kilitli olduğunu farkettim ve gidip yatağa oturdum.Başım hala ağrıyordu.
Kapı maks beş dakika sonra açıldı ve üstü olmayan Midoriya içeri girdi.
Midoriya:Hazırlan dışarıya çıkacağız odana- odama giyeceklerini bıraktım.
Yüzüme bile bakmamıştı nerdeyse.
Ayrıca bunu fırsata çevirmeliydim kaçmalı mıydım?
Tabiki de öyle yapmalıydım.Odaya gittiğimde siyah bir crop gömlek ve yırtık bol bir pantolon gördüm ve giyinmeye başladım.
(Kıyafetleri Böyle fotoğrafla göstermem daha iyi sanırım değilse söyleyin)
Yani güzel duruyordu.
Deku odaya geldi yüzüme bile bakmıyordu ama gelip bana siyah bir maske taktı ve kafama siyah bir şapka geçirdi.
Gözlerinin içine içine bakıyordum bir şeyler söylemesi için sonunda gözlerini bana çevirmişti ama o kadar duygusuz bakmıştı ki hiç bakmasaydı bundan iyiydi gerçekten...
Bileğimden kavradı ve dışarı çıktık.
O ise siyah bir tşört ve siyah bir pantolon giymişti tşörtü dar değildi ama onun vücuduna dar olmuştu ve vücudu gerçekten çok iyi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain deku x reader
Teen FictionY/N intikam uğruna gittiği operasyonda kaçırılınca işler tamamen değişmişti