Todoroki:Aranızda ne var?
dediğinde arkamı döndüm ve baktım ama bir şey söylemeden yukarı çıkmaya devam ettim.Odama girdiğimde Bileğim tutuldu ve kapı kapanıp duvara yaslandığımda tam çığlık atacakken Midoriya eliyle ağzımı kapattı.
Midoriya:şşşştttttt benim.
dedi ve elini çekti.
———
Y/N:Neden birden böyle yapiorsun.
kahra yapan küçük çocuklar gibi omzunu silkti
Midoriya:Canim istedi.
gözlerimi devirdim ve gidip kendimi yatağa biraktim.
Midoriya da kendini yanıma bıraktı.Yaklaşık 10 dk boyunca sadece birbirimizin nefeş alışveriş seslerini dinledik.
Midoriya:Ne düşünüyorsun.
Y/N:Ne hakkında
Midoriya:Ben.
derin bi nefes aldı
Midoriya:Biz.
aslında çok dazla düşünüyordum ama kendi kafamda bile asla bir sonuca varamıyordum.
Y/N:karışık.İçinde olduğumuz çıkmaz hiç basit bir şey değil ve ben çok yorgunum.
Midoriya bana döndü ve bir kolunu kafasının altına koydu
Midoriya:Onlara güvenmeli miyim?
Todoroki ve Bakugo hakkında bu soruyu neden bana soruyordu ki?
Y/N:Güvenmek istiyor musun?
başımı ona çevirdim
dağılmış dalgalı saçlari o kadar güzel duruyordu ki
Midoriya:Her güvendiğimde bende bi hayal kırıklığı bırakıldı.
korkuyordu.Onun yerinde kim olursa olsun korkardı.
Y/N:Bu bir şey ifade eder mi bilmiyorum ama bana güven.Bize güven.üçümüzede.
Midoriya:Pekala.
gözlerimi kırpıştırdım.
Y/N:Bu kadar mı?
gözlerimin içine bakmaya basladi.
Midoriya:Senin sözlerin benim hislerimden daha kuvvetli Y/N.
Y/N:Anladım.
yavaşça yataktan kalktım.Ben kalkınca Midoriya da kalkmıştı.
Y/N:Uyuyacağım ben iyi geceler sana
dedim ve gitmesini bekledim
Kırgınca gözlerime bakıyordu
Midoriya:Böyle mi olucak?
Y/N:Nasıl?
Midoriya bana yaklaştı ve elini yanağıma koyup okşamaya başladı
Midoriya:Sinirlisin.Ne zaman geçicek bu sinir.
Y/N:Kafam karışık sadece biraz zaman istiyorum.
hayvan gibi severken bunu söylemek biraz zordu.
Midoriya:Çok özledim ama anlıyorum.
Gözleri dudaklarıma kaydı.
Ne kadar istemiyormuş gibi davransamda şu an onu öpmek için deliriyordum.dudaklarıma doğru eğildi ve tam dudağımın kenarını öptü.oradan dudakları boynuma kaydı ve boynuma küçük öpücükler bırakıp geri çekildi.
yüzüme hafifçe gülümsedi ve odadan çıkarak beni hayvan gibi atan bi kalple baş başa bıraktı.
biraz sakinleştikten sonra üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım.
artık bir şeyler yapmalıydım.Bir villaine güvenebilir miydim?Davi gerçekten bana yardımcı olabilecek miydi?
bunları düşünürken uyuyakalmıştım...
——
uyandığımda aşırı yorgun hissediyordum.Sanırım hasta oluyordum ama pek umursamadım ve üstümü giyinmeye başladım.
kargo şortumu giydim ve üstüme de oversize bir tşört geçirdim
Dabiyi arayıp konuşmak için bir kafeye çağıracaktım çünkü planım için yararlı olup olmadığını anlamalıydım.
Aşağıya indim ve evden çıkarak garajdaki arabalardan birini aldım ve eskiden gitmeyi çok sevdiğim bi kafeye sürmeye başladım.
Bir yandan da Dabiyi aramaya başlamıştım.Bir iki defa çaldıktan sonra açmıştı.
Dabi:Demek iş birliği yapmayı kabul ediyorsun?
Y/N:Hiç bir şeyi şu anlık kabul etmiyorum.Birazdan konum atıcam oraya gel konuşacağız.
Dabi:Bekliyorum.
konumu attım ve yaklaşık 5-10 dakika sonra kafeye gelmiştim.Şansıma çok az kişi vardı.
masalardan birine oturdum ve bir tane soğuk filtre kahve söyledim.
telefon çalmaya başladığında Yüksek ihtimal Midoriya diye düşünmüştüm ama Todorokiydi.Telefonu açtım
Todoroki:Y/N nerdesin?iyi misin?
Y/N:İyiyim kafedeyim.
Todoroki:Pekala anlıyorum Midoriya seninle mi.
Y/N:Hayır.Bir şey mi oldu.
Todoroki:Evde değil ve korkuyorum.Nw yapacağını kestiremiyorum ve Bakugo da yok eğer beraberlerse zaten bir kaos çıkarırlar.
Y/N:İkisinide bulmaya çalış ve bana haber ver.
Karşımdaki sandalye çekildi ve Dabi oturdu
Todoroki:Tamam dikkat et.
Y/N:Sen de
Dabi parmaklarıyla hafifçe ritim tutarak bana bakıyordu
Y/N:Evet.Seni dinliyorum.
Dabi direkt gözlerimin içine bakıyordu
Dabi:Nasılsın?
ha?gerçekten oturup burda nasıl olduğumu mu anlaticaktim.
Y/N:Dabi konuya gel buraya ne için geldiğimi biliyorsun.
Dabi:Biliyorum.Sadece insanlar böyle iletişim kurar Y/N bu kadar süpheci olma.
Y/N:Bunu beni kaçıran adamın söylemesi çok komikmiş ya.
Dediğimde bi an ne diyeceğini şaşırdı ama bozuntuya vermedi
Y/N:Sana güvenimi asla sağlayamazsın ama iş birliğine hayır demiyorum.Ben sana güvenmek zorunda değilim ama sen bana güvenmek zorundasın.
Hafifçe sırıttı.
Dabi:Pekala.Öyle olsun.Eğer iş birliği yapacaksak bilmen gereken şey All for one ve Midoriyaya olan bağlılığı.
kalakalmıştım.Ne saçmalıyordu?
Y/N:Midoriyaya olan bağlılığı derken?
Dabi:Bundan Midoriyanın pek haberi yok pek yüz yüze gelmiyorlardı Midoriya pis işler için çalıştırılmazdı.All for one tahminlerime göre onu kendi yeri için eğitmek istiyordu ama her şey mahvoldu ve Midoriyaya ulaşamıyor.
ben ögrendiğim bilgileri sindirmeye çalışırken Dabi konuştu
Dabi:Sana Midoriyayı kullanarak All for one u yok etmeyi sunuyorum.
————
SINIR 30 VOTE
slm slm slm.
biraz unuttum ben yazdiklarimi eskisi gibi oluo pek emin deilim çok bosladim sövmeyin.
dier kitaba da yaziyom atarim onuda ama cidden unutmuşum baya yeniden bi başa sardım devsm etmeyi düsünüyom umarim yazarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain deku x reader
Teen FictionY/N intikam uğruna gittiği operasyonda kaçırılınca işler tamamen değişmişti