Y/N:Midoriya?
Bakugo bir anlık durdu
Bakugo:O nerede bilmiyoruz.
Y/N:Beni nasıl buldunuz peki.
Bakugo benden biraz uzaklaştı ve tepkimi ölçmek ister gibi bekledi
Bakugo:Yerini zaten bize Midoriya söyledi...
~
ha?
Y/N:Şaka falan mı yapıyorsun?
diyip kahkaha atmaya başlamıştım.Bu imkansızdı.
Gülmem bittiğinde Bakugo ya baktığımda ise bir şeylerin doğru gitmediğini bakışlarından anlamıştım.
Y/N:N-Neden öyle bakıyorsun
sessizce kafasını önüne çevirdi ona biraz daha yaklaştım ve kafasını kaldırdım.
Y/N:Neden şaka olduğunu söylemiyorsun?
dediğimde istemsizce göz yaşlarım akmaya başlamıştı.Her zaman kurtulmak istemiştim ama neden böyle hissediyordum?Gözlerimdeki yaşlardan dolayı görüşüm bulanıklaşmaya başlamıştı bacaklarım titriyordu nefes alamıyor gibi hissediyordum.
Bakugo:Siktir Y/N iyi misin?Güzelim bana bak i-iyi misin?
telaşla beni kucağına aldı ve evden çıkarıp arabaya doğru götürdü.
Bakugo:Bak şimdi Todorokinin yanına gideceğiz tamam mı güzelim lütfen daha fazla ağlama.
Dedi ve beni koltuğa oturtturup hemen sürücü koltuğuna oturup arabayı hızlıca sürmeye başladı.
Hıçkırıklarım durmuştu sadece göz yaşlarım akıyordu.
Bakugo:Daha iyi misin?
Sadece başımı salladım kafam allak bullaktı.
Uzun bi araba yolculuğundan sonra Todorokinin evinin önünde durmuştuk.Bakugo indikten sonra benim kapımı açmıştı yürüyebileceğimi düşünmemiş olsa gerek ki beni kucağına almıştı.
Ellerimi boynuna doladım ve kafamı yorgunca göğsüne koymuştum.
Bakugo kucağında ben olduğum için kapıyı biraz zorlanarak açtı ve içeriye girdik.
Koltukta yatan ve karnında bandaj sarılı olan Todoroki birinin girdiğini duyunca doğruldu ve beni gördü.
şaşkınlıkla gözlerini açtı ve gözleri dolmaya başladı.Bakugonun kucağından indim ve titreyen bacaklarımda hemen yanına gittim tam düşecekken ona tutundum ve ikimizde koltuğa düştük.
Yaralı olduğu için acıyla inledi ve geçtiğinde direkt bana sarıldı.Ağlayarak bana sarılıyordu daha ne kadar sıkı sarılabilirmiş gibi daha çok ve daha çok bana sarılıyordu.
ellerimi kaldırdım ve saçlarıyla oynamaya başladım.Ne olmuştu böyle?
Y/N:Artık burdayım sakin ol sana ne oldu?
dedim saçlarıyla oynarken.Benden ayrıldı ve gözlerini sildi.Kıkırdadım.
Y/N:Tam bi sulu göz olmuşsun hah.
dediğimde gözyaşlarını sildi ve sahte bir sinirle bana baktı.
Todoroki:Seni ararken Dabi denilen bir adamla karşılaştım onla dövüşürken oldu çok ağır bir yara değil.
Dabi...
kafamda ki düşünceleri hemen geçiştirdim.
Y/N:Yerimi size Midoriya nasıl söyledi?
Dedim sesimi kontrol ederek.Bakugo gözlerini kaçırdı ve Todoroki'ye bakmaya başladı.
Todoroki:Beni aradı
dedi ve iç çekerek bana döndü.
Todoroki:O bilmiyorum.Delirmiş gibiydi tek sayıkladığı adresti ve seni kurtarmamızı istemesiydi bizde anlayamadık.Seni bulduk fakat be kadar arasakta ona ulaşamıyoruz.
ya başına bir şey geldiyse?
Y/N:Ne olmuş olabilir?
Bakugo:Birden bir duygu patlaması olmuş olabilir şu anda yakalanacağını düşündüğü için çıkmıyordur belki de.
bakugoya döndüm ve ruhsuz bir şekilde baktım.
Y/N:Arkadaşını asla tanıyamamışsın.
Dedim ve kendime çeki düzen vererek düzgünce oturdum.
Y/N:Sizden İzuku Midoriya hakkında tüm bildiklerinizi ve geçmişinizi anlatmanızı istiyorum.
dedim tok bir sesle
Bakugo tıc layarak oturup arkasına yaslandı.Todoroki Bakugou'ya bakıyordu.
Todoroki:Senin başlaman daha iyi olacak sanırım.
Bakugo derin bir nefes aldı
Bakugo:Dekuyu neredeyde doğduğumdan beri tanıyorum.Küçükken hep o aptal gibi gücü olmamasına rağmen insanlara yarfım etmesine katlanamıyordum.Güçlendikçe onu aşağılamaya ve şiddet göstermeye başlamıştım.
Sesinin titrediğini farkettim.
Bakugo:Bir gün bendem bile daha iyi bir kahraman oldu.Şoka girmiştim.Bizim aptal deku nasıl bir kahraman olabilirdi?Hep bemden bir adım öndeydi bu beni mahvediyordu.
Bunu kendime asla yediremiyordum çünkü ben bir numaralı kahraman olacaktım nasıl benden iyi olabilir di?
zamanla düşüncelerim değişti arkadaşlar edindim ve yaptıklarımdan dolayı çok pişman oldum.
ama benim pişmanlığım Dekunun kollarımızdan kayıp gitmesine engel olamamıştı...
Y/N:Tam olarak ne oldu?
Todoroki birden kendini dikleştirdi.
Todoroki:Geç oldu hepimizin dinlenmesi lazım odalara dağılın yarın konuşuruz.
dedi ve zar zor bizi odalara yerleştirdi.
Sorularıma cevap verilmemisti ve bu sinirlenmeme sebep oluyordu
Çok yorgundum düşünmeyi yarına bırakacaktım o yüzden direkt yatmıştım.
X:Hey uyan
Sıçrayarak uyandığımda saate baktım maksimum 3-4 saat uyuyabilmiştim.
X:Kapıyı aç
bu ses beynimden geliyordu ama çok tuhaftı.
Aynı Midoriyanın eskiden zihnime girdiği gibi...
heyecanla kalkıp kapıyı açtığımda kimseyi göremedim.Üzüntüyle yatağa geri döndüğümde bu seferde kapının tuktıklanmasıyla yerimden fırlamıştım.
X:Kapıyı aç
ses çok korkutucu geliyordu
X:3 e kadar sayıyorum
Geri geri gitmeye başlamıştım kimdi bu?
3
2
1
~~~
EVVETTTT çok uzun sürdü ama geldi bölüm asklarim
SINIR 25 VOTE
sınav haftasi geldi artik bi bitsin artik sık dık aticam bölümleri
nasil ilerliyor sizce buralar daha çok geçiş gibi geliyor gözüme
Neyse görüsürüz artik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain deku x reader
Teen FictionY/N intikam uğruna gittiği operasyonda kaçırılınca işler tamamen değişmişti