8

889 77 97
                                    

Midoriya:Güzelim sıkıldın mı yoksa?

ne diyordu bu yarrak?

Midoriya:Haklısın bu dram fazla sürdü hadi evimize gidelim.

bir bok anlamamıştım ne oluyordu.

Todoroki:Y/N kaç

Midoriya sıkıca bir eliyle belimden tuttu.

Todoroki:Y/N KAÇ DEDİM SANA!

Y/N:NASIL KAÇAYIM AMINA KOYİM

diye bağırken sırtımda bir sızı hissetmemle bilincim kapanmıştı.


gözlerimi saçlarımın savrulmalarıyla açmıştım çünkğ havadaydım.Midoriya özgünlüğü sayesinde bir örümcek gibi binalara ağa benzeyen bir şey atarak havada süzülüyordu.Beni tek eliyle belimden sarmıştı.

Olayın tam olarak farkına vardığımda çığlık atarak bacaklarımı Midoriyaya doladım ve gözlerimi kapadım.

Midoriya:Melezim?Çok az kalktı sakin ol.

dedi ve çok geçmeden yere inmiştik.

Y/N:Ya sen ne yaptığını sanıyorsun?ruh hastası mıısn?

Yavşak bir şekilde beni belimden tuttu ve kendine çekti.

Midoriya:Ruh hastası mıyım bilmiyorum ama senin hastan olduğum kesin.

dedi ve sırıttı.

Y/N:Abaza dayılar gibi konuşma.

dedim ve onu göğsünden ittim.Durduğumuz yer bir villanın balkonuydu.

Midoriya:Evet yeni kalacağımız evimiz şimdilik burası zaten her şey in bitmesine 3 gün kaldı o yüzden sabırlı ol.Odan üst katta bulabilirsin.

Y/N:Bitecek derken ?

Beni bileğimden tuttu ve üst kata çıkarıp çok güzel bir odaya getirdi.

Midoriya:Sen odanı kurcala ben işlerimi halletmeliyim.Daha doğrusu başıma sardığın işleri diyeyim.

Dedi ve kapıyı kapattı.açmayı denedim ama kilitlemişti aptal.Kendimi direkt yatağa yattım ve kafamı yastığa gömüp avazım çıktığı kadar bağırarak içimi döktüm.

Hiç bir şey i anlayamıyordum.Duygularım o kadar karmakarışıktı ki be yapacağımı bilmiyordum.Hedefimi bile unutmuştum.Hedefim o orospu çocuğunu öldürmekti ama bu şekilde onu nasıl bulabilirdim ki?Hemde onun adamı tarafından kaçırılmışken...

Bunları düşünürken uyuya kalmıştım.

Midoriya'dan

Yorgunca odaya girmiştim.Yatakta uyuyordu.Üstümü çıkardım ve banyoya girdim.Üstümü çıkardım ve küveti hazırladım.Küvet normalden daha büyüktü.Ilık suyun içine girdim ve yayıldım.Çok iyi gelmişti.Islak ellerimle yere düşen pantolonumun cebinden sigaramı ve çakmağımı aldım.Sıcak su vücudumu mayıştırırken bir yandan da sigara içiyordum.

Aklıma Y/N yi öptüğüm akşam gelmişti.
Siktir.
Karnım karıncalanıyordu.
Bu kız bana iyi gelmiyordu bir an önce bu işi bitirmeliydim.Hem ona zarar gelmeyecekti.
All for one onu sadece görmek istediğini söylemişti.Aralarında nasıl bir bağ vardı anlayamıyordum Y/N adını duyunca BİLE sinir krizi geçiriyordu bunu ona soracaktım.

Black Whip özgünlüğüm sayesinde elimden çıkan ağa benzer bir iple ışığı kapattım ve küvetin yanında olan mumları yaktım.

Kafam ve göğsüm dışında her yerim su ile buluşmuştu.Birden gelen ayak sesleriyle uyandığını farkettim.Sigaramdan derin bir nefes çektim.

Villain deku x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin