5

857 89 152
                                    

Bileklerime soğuk bir şey değince bunun krem olduğunu anladım bileklerime iyice sürdükten sonra yatağa bıraktı ve aynı şeyi çekinerek boynuma yapmaya başladı.Uyuyor numarası yapmak gerçekten zordu...

Eli boğazımdan çekildikten sonra bileklerime parmak uçları dokundu ama direkt geri çekti.

Midoriya:Tch

Yaptı ve odadan çıktı

Bu çocuğu anlayamıyordum!Kendisi banq zarar veriyor ama yaralarımıda o iyileştirmeye çalışıyor tam bir dengesiz.Neyse pek te umursadığımı söyleyemem.

Birazcık daha yattıktan sonra kalktım ve elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.

Dolabı açtım ve giyecek bir şeyler aramaya başladım hiç şort yoktu ve geri kalanlarda aşırı büyüktü.Bende arkasında baskı olan bana baya büyük gelen bir tişört ü üstüme geçirdim.Tam olarak dizlerimin birazcık üstüne geliyordu.

Saçlarım çok fazla dağılmıştı bulduğum tarakla bir kere taradım ve kapıyı açmayı denedim.

Açılmıştı.Kilitmemiş demek ki diyerek dün gittiğim ama beni boğduğu yere gittim.girdiğimde masada bir sürü kahvaltılık vardı ve Midoriya yoktu.

Oh be diyerek masanın başına oturdum ve güzelce karnımı doyurdum.Karnımı doyurduktan sonra bileklerime baktım kıpkırmızı olmuştu ama geçiyordu.

Biraz Evi gezip kafamda bir şeyler kurmalıydım bir hafta burda duramam diyerek alt kata indim.Demir kapıyı görünce oranın çıkış kapısı olduğunu anladım tam oraya doğru yönelmişken anahtar sesi geldi.

Dış kapı açıldı ve elinde poşetlerle birlikte Midoriya girdi.Poşetleri bıraktı ve kapıyı kapattı baştan aşağıya beni süzdü ve hafif alaycı bir bakışla sırıttı.
Saçları her zamanki gibi dağınıktı göz altları hafif morarmıştı ve her zamanki gibi gözleri bayık bayık bakıyordu.

beni eliyle hafifçe ittirdi ve kanepeye oturup sigara içmeye başladı bir yandanda beni izliyordu.istifimi bozmadan gittim ve kapıyı açmayı denedim ama olmadı.sinirle yüzüne bile bakmadan yukarıya çıktım.

Odaya girdim ve kendimi sırt üstü yatağa bıraktım.Todoroki ve Bakugo ne yapıyordu acaba.Gözümden istemsizce gelen yaşı farkettiğimde onları gerçekten özlediğimi farkettim.Ellerimle göz yaşlarımı silerken birden odaya daldı.Korkuyla sıçrarken yüzüme baktı ve kaşlarını çattı.

Hemen göz yaşlarımı sildim ve normale döndüm.Hızlıca yatağa oturdu ve benide kendisine yaklaştırdı.

Midoriya:Ne oldu?

dedi dolu gözlerime bakarken.sahi umurumda mıydı?

Y/N:Umurunda mı?

dedim ve dolmuşta olsa hissiz bakışlarımı gözlerine diktim.gözü seğirdi ve kaşlarını çattı.

Midoriya:Haklısın ımurumda değil.

dedi ve cebinden çıkardığı kremi bileklerime sürmeye başladı.Hep kendiyle çelişiyordu bu adam.

Y/N:Bunları zaten sen yaptın neden geçmesi için bir şeyler yapıyorsun?

Dağınık saçları iyice dağılmıştı yüzünü BİLE göremiyordum saçlarının önlerini kaldırdım gözlerine bakmak için.Kafasını kaldırdı ve bayıl gözleriyle bana bakmaya başladı.

Midoriya:İstemeden bir yaranın sebebi oldum ama isteyerek bir yaranın geçmesi için çabalıyorum.

Ben dediklerini düşünürken birden beni yatakta itti ve beni kucağına oturtup boynuma kremi sürmeye başladı.

Villain deku x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin