9

1K 86 193
                                    

Y/N:Korkmuyorum.

dedi keskin bir sesle.Belinde ki ellerimi sıktım ve kendime daha çok bastırdım onu.

Gözlerinden gözlerimi asla çekmiyordum ama o hep gözlerini kaçırıyordu.Çenesinden tuttum ve gözlerini bana çevirdim.

Midoriya:Gözlerimin içine bak ve sana yaşatacağım cennetin tadını çıkar.

dedim artık dayanamayarak dudaklarımı dudaklarına kapattım.


🚩🚨smut🚨🚩

Y/N'den devam

dudaklarını dudaklarıma kapattığında beni yavaşça öpmeye başladı.yanlış olduğunun farkındaydım ama bu çocuğa asla hayır diyemiyordum.

karşılık vermeye başladığımda ise beni sertçe öpmeye başladı.Saçlarını çekiyordum ve bırakıyordum.Elleri belimde ve sırtımda dolanıyordu.

beni birden bıraktı ve küvete yatırdı.Başım dışında her yerim su içerisinde kalmıştı.Üstüme çıktı ve beni öpmeye devam etti.Alt dudağını ısırdığımda inledi ve kendini bana bastırdı.

Midoriya:Demek oyun oynamak istiyorsun?

dedi ve dudaklarımda sırıttı.Boynuma gittiğinde diliyle daireler çiziyordu emiyordu ve ısırıyordu.Kesik kesin inliyordum.Beni belimden tutup doğrulttu ve oturttu.Küvetin köşesine yasladı ve bacak arama oturdu.

Ağzı göğüs arama geldiğinde boydan boya yaladı.
Göğüs ucumu ağzına aldığında neredeyse çığlık atacaktım.Tırnaklarımı sırtına geçirmiştim.
Göğüs ucumu emiyor ve çekiştiriyordu.Ensesinde ki saçları çekip duruyordum.Göğüs ucumu sertçe çekiştirip diğer eliylede göğsümü sıktığında adını inlemiştim.

Y/N:Midoriya~

Kısık kısık inliyordum sadece göğsüme izler bıraktıktan sonra beni kucağına aldı ve küvetten çıktı.

Midoriya:Tenin çok yumuşak dedi beni odaya götürürken.

Ben vücudumdan damlayan sulardan dolayı biraz üşürüyordum.

Midoriya:Üşüyor musu-

sözünü tamamlayamadan bacaklarımı beline sardım ve onu öpmeye başladım.

Şok a girmişti benden böyle bir şey beklemediği kesindi.

Karşılık vermeye başladı ve daha yatağa gidemeden beni sertçe duvara yapıştırdı.Ağzına inlemiştim.

sertliği iç çamaşırımdan bile hissediliyordu.Beni sertçe öperken bir yandan da göğüslerimi sıkıyordu.Dudaklarımız morarsana kadar öpüşüyorduk resmen.Nefes alamayacak duruma gelince midoriyanın göğsüne çimdik attım ve geri çekildi ama kulağıma doğru yaklaştı.

Midoriya:Göğüslerin çok güzel onları ağzımda paramparça etmek istiyorum.

Dedi ve kulak mememi diliyle ağzına aldı ve emmeye başladı.

onu göğsünden ittirerek yatağa doğru düşürdüm ve üstüne çıktım.Yüzüne eğildim.Öpecek kadar yaklaştım ama öpmedim.Öpmek için başını kaldırdığında çok hafif geri çekildim ve Ellerimi göğüslerine koydum.Baklavalarının olduğu kısımlarda ellerimi gezdiriyordum.Çizgilere ise tırnaklarımı sürtüyordum.Kafasını geri attığında yaklaştım ve çene kemiğini öptüm.Oradan boynuna indiğimde bana yaptığı izlerin aynılarını ona yapmaya ben başladım.

Midoriya:İyi öğreniyorsun-Siktir!

boynunu dişlemiştim.Birden beni ters çevirdi ve yerlerimiz değişmiş oldu Bacaklarımı sıkıyordu.
Ellerini ıslanmış iç çamaşırımın yanlarına koyduğunda izin almak ister gibi bana bakıyordu.

Villain deku x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin