üstümü giyindikten sonra midoriyanın gömleklerinden birinide üzerime geçirmiştim çünkü neden olmasın??
Giyindim ve aşağıya indim ama Midoriya hiç bir yerde yoktu.
Biraz daha gezinince ise mutfakta bir not olduğunu farkettim...
➰
Dışarı çıkma biraz işlerim var.Kapı çalınırsada açma.
Ahhğ bu aptal nereye kaybolmuştu gene iki saniyede nasıl ruh hali değişebilirdi ki?!
Yukarı çıktım ve üstümü değiştirecekken camdan gördüğüm kişiyle kısa süreliğine bir şoka girdim.saçının yarısı beyaz yarısı kırmızı olan birisi bir ara sokağa girmişti.
Hiç düşünmeden hızlıca merdivenleri indim ve evden çıkıp koşmaya başladım.O Todoroki miydi?
Girdiği ara sokağa girince bir duvarla karşılaştım.
Ne oluyordu?Dabi:Ah hoşgeldin
Dabinin sesini duyduğum gibi arkama döndüm.Neler oluyordu?
Y/N:Ne işin var burada
dedim sakin tutmaya çalıştığım sesimle.Bana yaklaşmaya başladığında geri geri gitmedim ve dim dik bir şekilde durmaya başladım.
Beni süzerek burnumun ucuna kadar geldiğinde koyu mavi gözlerine bakmaya başladım.
Dabi:Benimle gel
Y/N:Ne?
dedim bi bok anlamamıştım.
Elini belime koydu ve beni kendine çekecekken elini tuttum ve onu yanımızdaki duvara ittim.Kahkaha atarak bana döndü
Dabi:Beklediğim gibi güçlüsün.Özgünlüğünün geldiğinden o aptalın haberi var mı?
Ne saçmalıyordu nasıl anlamıştı
Y/N:Özgünlüğüm olsaydı şuan yaşamıyor olurdun biliyorsun değil mi?
Dabi ifadesiz bir ifadeyle bana bakmaya devam etti.
Dabi:Benimle gel bütün bu olanlardan kurtul seni Todorokinin yanına götüreyim
kahkaha atmaya başladım.Bu beni be sanıyordu enayi falan mı?
Y/N:Aynen aynen
dedim ve geri dönmek için sokağın çıkışına doğru ilerledim çıkacakken birden nefesimin kesilmesiyle dona kaldım ne oluyordu.
Dabi beni boynumdan tutup kaldırmıştı bırakması için ellerine vuruyordum.
Dabi:Aptal kız pişman olucaksın.APTAL.
diye bağırdı.
Dabi:Seni yarı yolda bırakacak o bu kişi değil özünde bir çocuk KORKAK BİR ÇOCUK.
diye bağırdığında artık gücüm kalmamaya başlamıştı.Ellerim düşerken Dabi beni birden bıraktı.
Yere düşüp öksürmeye başladığımda gözlerim kararıyordu son hatırladığım ise sadece karanlıktı.
...
Gözlerimi açtığımda bir yatakta olduğumu farkettim ve doğruldum.Siyah ve lacivert ağırlıklı bir odaydı.
Neler olduğu aklıma gelirken hemen kalktim ve odadan çıktım.O budala beni nereye getirmişti?Aşağıya indiğimde görmeyi beklemediğim bir şey vardı.
Yaralı bir Dabi.Ne olmuştu böyle?
Koltukta uzanmış derin derin nefesler alıyordu ama omzundan vurulmuştu.Koşarak yanına gittim.
Y/N:Ne oldu?
dediğimde irkildi ve bana döndü.Boş gözlerle bana bakmaya başladı.Diliyle dudaklarını ıslattı.Gözüm otomatikmen kayınca hafifçe sırıttı.
Dabi:Vuruldum.
Gözlerini devirdim.
Y/N:O kadarını anlayabliyorum aptal.
Şu an onu bu şekilde bırakıp gidebilirdim ama yarasına bakmam lazımdı.
Aslında değildi ama bunu yapmazsam tuhaf hissederdim.Y/N:İlk yardım çantası falan nerede?
diye sorduğumda kafasıyla odanın köşesindeki dolabı işaret etti.Gittim ve kutuyu aldım.
Yaraya bakmak için yavaşça tişörtünü çıkarttım ama yüzünden anladığım kadarıyla canı yanmıştı.
Sabah beni boğduğunu hatırlayınca gram üzülmemiştim.
Yaraya baktığımda kurşunun omzunu sıyırdığını farkettim.
İlk önce yarayı temizledim sonra ise dikmek gerekti ama bu gerçekten zordu.
Bir şekilde hallettikten sonra biraz kendine gelmesini bekledim.
Y/N:Midoriyanın yanına nasıl gidicem şu an neredeyiz?Neden beni buraya getirdin?
Dabi telefonunu çıkardı ve birini aradı
Dabi:Y/N yanımda gel al
gel al ne?neyim ben mal mı?
Y/N:kimi aradın?
Dabi:Shigaraki
Şimdi ne alakaydı gerçekten
Y/N:Sana Midoriyanın ysnına gitmek istediğimi söylemiştim.
Dabi:Yaralıyım.Buraya gelirse kargaşa çıkarıcak.
Dedi sinirli bir şekilde.
Tam konuşucakken kapının kırılır gibi açılmasıyla hemen bakışlarımı çevirdim
Nutkum tutulmuştu birden yanıma gelip bana sarılınca şok a girmiştim.
Y/N:B-Bakugo?
Bakugo:Tanrım iyisin gerçekten iyisin
daha ne kadar sıkı sarılabilirdi bilmiyorum ama çok sıkı sarılıyordu.Bende elimi sırtına ve saçlarına koydum ve sarıldım.
Neler oluyordu burayı nasıl bulmuştu.Adını bilmediğim bir kaç hero Dabiyi götürüyorlardı bile.
Bakugo:Geçti artık güvendesin seni buldum.
konuşurken bir yandanda saçlarımı okşuyordu
Bakugo:Todorokinin yanına gideceğiz bitti artık.
Bitti mi?Peki Midoriya?
Y/N:Midoriya?
Bakugo bir anlık durdu
Bakugo:O nerede bilmiyoruz.
Y/N:Beni nasıl buldunuz peki.
Bakugo benden biraz uzaklaştı ve tepkimi ölçmek ister gibi bekledi
Bakugo:Yerini zaten bize Midoriya söyledi...
~
Sınır 20 VOTE
Biraz kısa ama geçiş bölümü gibi düşünün uzun zamandır yazmıyordum biraz patlamali bir şeyle geliyim dedim.
Sizce Midoriya bunu neden yaptı ve şu an nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain deku x reader
Teen FictionY/N intikam uğruna gittiği operasyonda kaçırılınca işler tamamen değişmişti