PART - 1

1.5K 49 4
                                    

i know, my life will be getting easy after i married to millionaire of korea who is deeply in love with me , jennie ruby jane .

Jennie Pov:

အချစ်ကို မယုံကြည်တာမျိုးမဟုတ်ပေမဲ့ အချစ်ဆုံး ကြောင့် ရှိတာတွေ အကုန် ဆုံးရှူံးသွားတာမျိုးဖြစ်ခဲ့တဲ့မိန်းမတစ်ယောက် အတွက်ဘာက စွဲလမ်းဖို့ ကောင်းနေအုန်းမှာလည်း...
nini အသက် ၁၈ နှစ်လောက်ထဲ က ကိုယ် စိတ်ဝင်စားတာ မိန်းမတွေကို ပါလားလို့ သိစေတဲ့ အချစ်ဆုံး .. လေတိုက်တိုင်း မိုးခြိမ်းတိုင်း nini ဆီအပြေးလာပေးတဲ့ အချစ်ဆုံး .. nini အပြစ်တွေအကုန် သူပဲခေါင်းခံတဲ့ အချစ်ဆုံး.. ဝေးကွာသွားပြီးတဲ့နောက် ကို လည်းရူးခါသွားတာပါပဲ ချစ်တတ်အောင်သင်ပေးပြီး သူ့ချစ်သူ နှင်းဆီလေး ကိုမှ အချစ်ဆုံးတဲ့ လား unnie ရက်စက်တာလား nini ပဲ အထင်မှားတာလား..

HAPPY BIRTHDAY RUBY 🥂

သူငယ်ချင်းတွေတစ်ယောက်တစ်ပေါက် ဂုဏ်ပြုနေကျတဲ့ပွဲ တနည်းအားဖြင့် ကိုယ့်ရဲ့ ၂၁ နှစ်မြောက် birthday..

happy birthday baby jen ..

အင်း သူပါပဲ ကိုယ်တွန်းလွတ် သမျှ ဂရုမစိုက်ပဲ ကိုယ့်ကို သိပ်ချစ်တဲ့ Lalisa Manobal . အားနာ မူတွေပဲပေးနိုင်သေးတယ် ကလေးရယ် သိပ်အတ္တကြီးသွားလား
အချစ်တတ်ဆုံး ဆုပိုင်ရှင်လေး , ကိုယ့်ရဲ့ lisa လေး
paris fashion week တစ်ခုမှာ irene မိတ်ဆက်ပေး တဲ့ ကလေးကို ပြန်ပြုံး ပြ ပြီးထဲ က ကိုယ့်နောက် တကောက်ကောက် နဲ့ လိုက်ပြီး ရှေ့တမျိုး ကွယ်ရာတစ်မျိုး ဖြည့် ဆည်း ပေးနေတာ တွေ ကိုယ် အကုန် သိရပါတယ် ကလေး ရယ်.. ကိုယ့်အပြုံး တွေကို တန်ဖိုးတာတဲ့ ကလေး က ကိုယ့် အချစ်ဆုံးကြောင့် ငိုရင် သူပါလိုက်ငို တဲ့ကလေး ..
Manoban family ရဲ့အတော်ဆုံး အငယ်ဆုံး
ပိုင်ဆိုင် မူ အများဆုံး ကလေး က ကိုယ့်အချစ် ရဖို့ ကိုယ့်ရှေ့မှာ ဒူးထောက် တာ အကြိမ်ကြိမ် ...

" အင်း thank you lili "

"ဒီနေ့တော့ သိပ်မသောက်နဲ့နော် jen ကိုမနက် meeting က အရေးကြီးလို့ party ပြီးတဲ့ထိ မစောင့်နိုင် လောက်ဘူး "

"အင်း jen သိတယ် , အရေးကြီးတဲ့ အရာတွေ ကို ဦးစားပေး lili "

"Jen စိတ်မဆိုးနဲ့လေ ကို ဖျက်လိုက်မယ် .. အဖေဆူရင်တော့ jen တစ်ခါလောက် ဖက်ပေးရမယ်နော် သေချာပေါက်"

Play dateWhere stories live. Discover now