Jennie Pov;
"ဒို့ အစထဲက အစအဆုံး အကုန်သိနေတဲ့ကိစ္စတွေ မလို့ကျေနပ်လောက်မဲ့ဖြေရှင်းချက်လိုတယ်နော် Darling"
"လူတွေပြောသမျှအမှန်ထင်နေတာလား ? ကိုယ်ကမင်းကလွဲပြီးဘယ်သူကိုမှချစ်လို့မရတာမသိဘူးသေးဘူးလားကွာ"
"လာ မအော်နဲ့ Darling , ပြောစရာတွေဖြစ်အောင်လုပ် လို့ဖြစ်လာတဲ့ကိစ္စတွေ ဒို့သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ တွေ့နေတုန်း သူတို့ပြောလာတဲ့ You ရဲ့ စောက်ရေးမပါတဲ့အကြောင်းတွေကိုနားထောင်လာရတဲ့ဒို့ ဘက်ကိုကြည့် "
"တောင်းပန်ပါတယ် မှားသွားပါတယ် baby ရယ် ကိုယ့်အသိစိတ်တွေပျောက်နေလို့ပါ..တောင်းပန်ပါတယ်..တကယ်မှားပါတယ် ခွင့်လွှတ်ပေးပါ..တကယ်တောင်းပန်ပါတယ်"
"ခုမှ ငိုပြီးဒူးထောက်နေလည်း ဒို့ဒေါသကမပြေဘူး darling, အဆက်အသွယ်ခဏဖြတ်ထားမယ် ဒို့ကိုလာမတွေ့နဲ့ ပိုမဆိုးစေချင်ရင်"
"ဘာလဲ baby က kim jisoo ဆိုတဲ့ မိန်းမရဲ့မယားငယ် ခဏသွားလုပ်မလို့လား "
လူကိုရိုက်ရင်တောင် ဒီလောက် နာမယ်မထင်ဘူး
ပြောစကားက လွန်တယ် Darling" Lisa "
အင်း နာမည်ခေါ်လို့ ဒူးထောက်ရက်ကနေ မြော့ကြည့်လာတဲ့ လူရဲ့ ပါးကို လည်ထွက်သွားအောင် ရိုက်လိုက်တယ် ဒို့ကပိုနာတယ် Darling မို့လို့ ဒီလောက်နဲ့ပြီးတယ်လို့မှတ်ထားစေချင်တယ်
"သေအောင်မှတ်ထား ငါအဲ့လောက်အောက်တန်းမကျဘူး Lisa , ငါနဲ့ ရှေ့ဆက်ချင်ရင် စကားပြောတွေဆင်ခြင်ပြီး ကိုယ့်ဘာကို ပြုပြင်ထား"
"တောင်းပန်ပါတယ် ကိုယ်စိတ်တွေတကယ်လွတ်နေလို့ပြောမိတာပါ တောင်းပန်ပါတယ် မထားသွားပါနဲ့"
ခုလိုကျ ကိုယ်ပဲလူဆိုးမဖြစ်တယ် ကိုယ်ပဲမှားနေသလို
တကယ် ခက်ခဲလိုက်တာ
ကိုယ့်ခြေထောက်နားမှာ ငိုနေတဲ့လူ ကိုကြည့်ုပြီး သနားလို့ ကိုယ်ပါမျက်ရည်ဝဲ ရပါတယ်
အဲ့လိုတွေးမိလို့လည်း လုပ်ထားတာတွေက ဘာတစ်ခုမှ ခွင့်လွတ်ချင်စရာမရှိ"လွှတ် Lisa , ငါတစ်ည နှစ်ညလောက် hotel မှာသွားနေမယ် ငါ့စိတ်တွေကို အနားပေးသင့်နေပြီ "