Lisa Pov :သူထက်ငြင်းမယ်ထင်တယ် ဆိုတဲ့ စိတ်နဲ့ လူက ပြောစရာဆုံးတာ နဲ့ သူကိုတောင်မကြည့်ရဲ.. ဘယ်နှကြိမ်မှန်းမသိ အငြင်းခံပြီးသော်လည်း ခံရတဲ့အချိန်တိုင်း နှာကျင်သွားတာ သူဘယ်သိမလဲ ကိုယ့်နှလုံးသား ပေးတာတောင် အမြဲ မလိုချင်သလို လှည့်မကြည့်တဲ့ ကိုယ့်ဘုရင်မလေး ဒီတစ်ခါလည်း နင်းခြေ အုန်းမလား.
"ချစ်တယ် lili , ရုတ်တရပ်ကြီး ဆိုပေမဲ့ ဒို့မင်းကိုချစ်မိနေတာကို ကိုယ့်ဘာကိုမလိမ်ချင်တော့ဘူး , သိပ်ချစ်တယ် darling "
ဘယ်လို ? ကိုယ်တကယ် အိမ်မက် မက်နေတာလား
တစ်မိုးအောက် တစ်ယောက် အလှနတ်ဘုရားမက ကိုယ့်ကို Darling လို့ခေါ်ပြီး ချစ်တယ်ပြောတယ်?
အို, ကိုယ်တကယ်ရူးတော့မယ် ထင်တယ်"ဟိတ် ကြောင်ကြည့်မနေနဲ့ , နမ်းချင်နမ်းလိုက် ဒို့ကမင်း အပိုင်ဖြစ်နေပြီ "
"အင်း, သွားရအောင် Jen ရှိသမျှ အလုပ်တွေ အကုန် ဖြတ်ခိုင်းလိုက်မယ် ကိုယ်နဲ့ လိုက်ခဲ့တော့ အခု"
Jennie Pov:
Darling , အင်းသူကို အခွင့်အရေးပေးတဲ့ အချိန်ကျခေါ် မလို့တွေးထားတဲ့ နာမည်လေး
မိန်းကလေး တစ်ယောက် ဖြစ်သည့်တိုင် ကိုယ်ကို ကာကွယ်ပေးတာတွေ ဂရုစိုက်မူတွေ ချစ်ခြင်းတွေက ဘယ်သူမှမမှီအောင် ပေးလွန်းတဲ့ Darling က ကိုယ့်အချစ်ဦး အနားပြန်ရောက်လာပြီ ဆိုတာ သူ့အတွက် ခြောက်ခြားစရာသတင်း လိုတွေးပြီး မျက်နှာပျက် သွားလိုက်တာများ တလောကလုံးသူ့ကိုအပြစ်ပေးတော့မလိုပဲ..အင်း နောက်တော့ သူကိုသူ ယုံကြည်ချက်အပြည့်နဲ့ ဘယ်နှကြိမ်မြောက်မှန်းမသိတဲ့ ဖွင့်ပြောခြင်း ကိုပြောတော့ .. ဒီတစ်ခါတော့ ပျော်လိုက်တော့ Darling ဒို့လည်း ချစ်နေပြီ..
အဖြေတောင်းတုန်းက ယုံကြည်ချက်အပြည့်နဲ့လူ
ပြန်ပြောမဲ့ အဖြေကိုနားမထောင်ရဲလို့ခေါင်းကို ငုံထားလိုက်တာများ အပြစ်လုပ်ထားတဲ့ ကလေးလိုDarling ကတကယ် ချစ်စရာလေး , ကြောင်ကြောင်တောင်နိုင်ပင်မဲ့ တကယ် အလှလေး ..
အင်း အခွင့်အရေးကို အပြည့်အဝယူတဲ့ အချောလေး