18yıl boyunca eğitim görmüş ve 2üniversite bitirmiş 22 yaşında yakışıklı aynı zamanda Milli Sporcu olan Gencimiz...Abdü Yıldırım.
Daha 12 yaşında yapmadığı ama ailesine yanlış bilgi verildiği için yaptığı sanılan bir olay yüzünden ailesi tarafından evlatlıktan men edilen ve bu yaşına kadar halası tarafından büyütülmüş olan güzel ve aynı zamanda saf ve masum olan 19 yaşındaki kızımız... Mia Erdoğan.
Ailesindeki her kes doktor olduğu için anne ve babası onunda doktor olmasını istemişler ama o onlara boyun eğmemiş ve hayalindeki meslek veteriner olmuş olan 20 yaşındaki Orman Gözlümüz... Tufan Erdem.
Acılar onun güzelliğine zarar verememiş. 18 yaşındaki Sarışın Güzelliğimiz... Gökçe Toygan.
Kızların her zaman gözdesi ve okulda hep popüler olan cool ama bir o kadarda burnu havada olmayan 21 yaşındaki Yakışıklımız... Yasir Güneş.
Ülkede en çok oynanan oyunun şampiyonu ve bu yüzden okulunda popüleri olan 20 yaşındaki Esmer Bombamız... Burcu Taylan.
Yaşadığı yerde en çok kaşındaki pirsingi ve göğüsündeki dövmesi ile dikkat çeken ve kızların beğenisi toplayan 23 yaşındaki Delikanlımız... Enes Buğra Gök.
Son dönemlerin en çok kullanılan platforları olan TikTok ve İnstagram fenomeni olan 20 yaşındaki Kumral Güzelimiz... Sude Mutlu.
Mia Erdoğan
Sabah alarmımdan yükselen kuş cıvıltılarına minik bir tebessüm sergileyip hızla banyoya koştum. Rutin işlerimi hall edip dolabım yöneldim. Okuduğum üniversite serbest giysi olduğu için üzerime rahat beyaz boğazlı bir kazak ve klasik kot pantolon giydim ve hızlı hızlı merdivenlerden indim. Aşağıya indiğimde içime bir keder çöktü. Bende isterdim annemin kahvaltı sofrasına çayları koyarken beni çağırmasını, babamın ise bir elinde gazetesi ince belli bardağından çayını içerken "Günaydın kızım" demesini ama olmuyor işte. Doğru Ayten halamla çok mutluyum ama insanın içinde bir şeyler eksik oluyor işte. Neyse. Fazla keder topladım. Kahvaltı sofrasına oturup ağzıma bir kaç bir şey atıp çantamı alıp hızla sokağa çıktım. Biraz gittikten sonra bisikletimi almadığım hatırladım ve koşarak eve döndüm. Arka bahçeden bisikletimi alıp bindim ve hızla pedalları çevirmeye başladım. Sonunda okulum görüş açıma girdiğinde yavaşladım. Sınıfa girdiğimde herzamanki gibi kimse gelmemişti. Sırama geçip bizim çeteyi beklemeye başladım. Çete dediğim iki yıl önce bu okula başladığımda beni kabul eden tek kişiler. Okuduğumuz Okul özel olduğu için neymiş efendim annesi babası belli olmayanlar girmezmiş vır vır vır anlayacağınız. Ama Leyla, Burcu ve Almila öyle mi? Üçü de sağ olsunlar bana diğerleri gibi davranmadılar. Bizim kızlar geldikleri gibi direkt arkalarından sınıfa Yeliz Hoca girdi.
⭐⭐⭐
Dersler bittikten sonra kızlarla birlikte okulun yanındaki kafeye gittik. Biraz söhbet ettikten sonra Burcu şirin görünmeye özen göstererek konuşmaya başladı.
B: Kızlar size bir şey sorcam. Şimdi benim 3-4 arkadaşım var. Onlarla WhatsApp grubu kurmak istiyoruz. Siz de gelmek ister misiniz?M: Tabii olur.
L: Valla benim maniti biliyorsunuz. Burcu da bu kadar tatlış konuştuğuna göre kesin o arkadaşların içinde erkek de vardır. Doğru tahmin ettim mi?
B: Evet var. Tamam o zaman Almila sen?
A: Valla benim kardeşlerim ve babamı biliyorsunuz. Grupta erkek olacak ve onun numarası bende olacak valla ben canımı sokakta bulmadım kusura bakma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bozuk Psikolojiler [ASKIDA]
Teen Fiction-©️®️Tüm Hakları bana aittir. Çalınma ve ya Kopyalanma durumda yasal işlemlerin başlatılmasından çekinilmeyecektirℹ- İyi okumalar :) Kapak: Adele Desing @kirikcicekpapatya Teşekkürlerimi iletiyorum tekrardan <3