°•10•°

21 8 4
                                    

Finale son 10 deyip sizleri bölüme uğurluyorum. :)

Mia Erdoğan Yıldırım :)

"Öhöm! Burcu... bak şimdi bebeğim. Biz Abdü'yle dayanamadık sizden gizli evlendik... Yok olmadı bu. Kız hamile. Yüreğine iner filan mazAllah!" Aynadaki bakışlarımı ellerime çevirdim.

"Yok bu böyle olmayacak. ABDÜ" Koşar adımlarla banyoya gelmesiyle onu korkuttuğumu ancak anlayabilmiştim. Gülümseyerek ona sarıldım.

"Ben nasıl söyleyeceğim bunu Burcu'ya Almoş'a ve diğerlerine?" Sesimdeki alçak tınıyı duymasıyla beni kendinden uzaklaştırıp yüzüme bakmıştı.

"Eh ama yani şimdi sende. Sanki zorla oturttum seni o masaya. İstemedin mi güzelim?" Cevabını bildiği soruları sormasından nefret ediyordum. Yeniden ona sarıldım. Kendimi hazırlayıp bu "minik" sırrımızı diğerinlerine açmamız lazımdı. İnşAllah birisinin mezarını hazırlamazdık.

Burcu kısık gözleriyle beni süzerken diğerleri sanki her şeyi biliyormuşcasına rahat rahat yayılmışlardı. Herkes mutluydu bir kaç kişi dışında... Yaren, Temmuz, Sude ve Tufan.

Yaklaşık 2 hafta önce çok fena bir şekilde kavga etmiş ve sonucunda Sude Tufan'ı denize atmıştı...

"Ya Sude! Bir dur be kızım yaa!" Tufan'ın sitemli sesi Sude'nin umursamaz tavırlarıyla daha da yükseliyor ve etraftakilerin bize bakmasını sağlıyordu. Herkes teknede açılmak için Sude ve Tufan'ı beklerken anlamadığımız bir nedenden dolayı Sude Tufan'a aşırı derecede sinirlenmiş ve sonrasında trip atarak aşağıya inmişti. Bikinilerini alıp geri geldiğinde Tufan üstü başı çamur içinde bir şekilde peşinden koşuyordu. Allah'ın Delileri!

"Tufan abiciğim sus artık ya. Vallaha bu kafalarımız kazana döndü. Sen susunca bile sesin yankılanıyor." Aslı'nın haklı isyanıyla birlikte karnına dikkat ederek onu kendime çekip anlından öpmüştüm. Biz kahkaha atmaya başlarken Sude hala daha Tufan'a bakışlarıyla küfür ediyordu.

"Sudişim noldu Allah aşkına? Ne bu hali bu manyağın?" Sude sorulan soruyla birlikte bunu bekliyormuşcasına hemen Burcu'ya dönmüş ve direk ellerini kaldırarak klasik abartılı anlatımına başlamıştı. Değişik bir arkadaş çevrem vardı...

"Ya bak şimdi Esmerciğim. Bu gerizekalı telefonuna kız fotoğrafları filan yüklemiş işte sözde ordaki bikinileri bana alıcakmış. Bende sinirlendim gittim kendime aldım onlardan. Deminde baktım hala o fotoğraflara bakıyor delirdim işte. İnadına gidip evden alıp geldim. Giy-" Sude'nin lafını Tufan'ın ayağa kalkarak konuşması kesmişti.

"Meyeceksin!" Sert çıkan sesiyle Sude de ayağa kalkmış ve teknenin uç noktasına kadar Tufan'ın üstüne yürümüştü.

"Anlamadım?" Tufan kaçış noktası olmadığını anladığında masumca gülümseyip ellerini kaldırmıştı.

"Giyeceksin diyorum sevgilim. Ne diyebilirim ki?" Sude kıvırcık saçlarını sırtına doğru savurup kısık gözlerle koltuğun üstünden inmemeye kararlı bir şekilde Tufan'a doğru eğildi. Malum çocuğun yüzüne yukarı bakarak gördüğü için şimdi yukarıdan inmiyor. Alkış! Alkış!

"Giymeyeceksin demiştin sanki dimi?" Tufan korkuyla yutkunup kafasını olumsuzca salladığında Sude sırıtmaya başlamıştı. Hiç iyi şeyler olmayacaktı.

"A-aa! Tufim senin bu üstünün hali ne böyle? Olmaz ki ama çamurlu çamurlu. Temizleyelim seni." Lafını tamamlar tamamlamaz Tufan'ın beline zar zor gelen demirlerden atlatıp omuzundan iterek suyu boylamasını sağlamıştı.

Bozuk Psikolojiler [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin