Mia Erdoğan
Uçaktan indiğimizden beri yarım kalan uykumda olan zihnim daha açılamamıştı. Uçaktan inene kadar uyumuş ve bilmem kaç kez rüya görmüştüm. İnişe yakın anons sesine uyanıp içimden borozan sesli adama biraz sövüp dedikleri gibi kemerimi bağladığım andan itibaren uykumun ne kadar tatlı olduğunu düşünüp duruyorum.
"Mia ayranında gemilerin mi battı ne bu surat ya" diyen aslıyla gözümün önündeki milyonlarca koyun dağıldı.
"Yok yok ayranımda bende iyiyiz ama uykum ve göz kapaklarım şu anda isyanlarda"
Aslı'nın kahkahasıyla kendime geldim ve açılmaya karar verip bende bir kahkaha patlattım.
Emir uykumun açılacağını umarak bana havalimanından kahve aldı. Bizi Adbü almaya gelicekti ama trafiğe takıldığı içi bun bir beş dakika geç kalabileceğini söyledi.
Bu insanlarla yeni tanışmıştım ama içim hemen ısınmıştı. Bu 1 hafta çok güzel geçicekti, hiç şüphem yoktu. İnsanlara bu kadar çabuk ısınamam aslında. Güven sorunum var. Annem ve babam bir yanlış anlaşılma yüzünden beni kapı dışarı ettiklerinden beri halamdan başka sırtımı dayıyacağım kimse kalmamıştı. leyla,burcu ve almila bana bu zamana kadar kardeş gibi oldular beni içlerine aldılar.
Benim dünyam buydu işte 3 arkadaşım ve halam. Ama şimdi birşeylerin değişeceğini umuyordum. Sanki hayatımı simgeleyen o kalın defterin siyah sayfaları yırtıldı,yeni sayfalar açıldı, kalemle süslendi. Sanki adaletine güvenimin olmadığı bu dünya bana bir şans verdi. Bana ve 12 yaşındaki minaya koşma,nefes alma hakkını sundu.
Duyduğum korna sesiyle bir anda odağım arabanın içindeki adama kaydı. Bu Abdüydü.
Fotoğrafını görmüştüm aslında.
Halamla onu konuşturmak için görüntülü aradığında da yüzünü görmüştüm ama çok dikkatli bakmamıştım. Şimdi kanlı canlı karşımdaydı ve karşımda gördüğüm adam nefes kesici bir yakışıklılığa sahipti. Telefondan çokta dikkatimi çekmemesi sporcu genç abdüye haksızlık olmuştu aslında...Abdü bana göz kırdıktan sonra arabasından inip yanımıza gelmiş. Bense hala bana göz kırptığını mı yoksa benim gördüğüm bir göz yanılmasının mı olduğunu anlamaya çalışıyordum. Gözlerimin Hemen önünde sallanan elle kendime gelip Yapmacık olmadığına abim belki de milyon şahit gerektiren bir gülümsemeyle Arabaya binip telefonuma gömüldüm. Daha doğrusu öyle davrandım. Telefona boş boş bakmak da zevkliymiş aslında.
✨
Arabanın sallanmasıyla uykumdan adeta sıçrayarak uyanıp etrafa mal gibi bakışlar attım. Arabadan İndiğimde gördüğüm manzara tam şuydu... Tufan, enes Buğra ve yasir havuz başında Şortlarıyla havuz başında voleyboll oynarken kızlar bikinilerini giymiş Şezlonglarda güneşleniyorlardı. Hadi ama hani bunlar yarın gelicekti? En son gelmenin siniz bozukluğuyla istem dışı yüzüm düştü.
Bir süre sonra bebekliğimi sonunda bir kenera bırakıp diğerinin yanına geçe bilmiştim. Ama havuz başına bikiniyle gelince Abdü'nün bakışları çok dikkatimi çekmişti. Görende sanki yamyamların içindeyim sanar. O derece şey bakıyor yani.
"Eveeettt. Yıllık buluşmamızı gerçekleştirdik. Çok güzel ben gidiyorum." Diyen Tufan ile herkes bi' silkelenip kendine gelmiş ve muabbete başlamışlardı. Ben hariç...
Benim misafirlikteki minik çocuklar gibi köşeye tünediğimi elbetteki her kes farketmişti. Ama bozuntuya vermişlerdi. Ayrıca ben çok fazla Abdü'ye odaklanmıştım. Çünkü bir yerden tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum ve bu sinirlerimi bozuyordu. En sonunda hatırladığımdan ağzımdan yüksek sesle dökülen cümlelerime hakim olamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bozuk Psikolojiler [ASKIDA]
Teen Fiction-©️®️Tüm Hakları bana aittir. Çalınma ve ya Kopyalanma durumda yasal işlemlerin başlatılmasından çekinilmeyecektirℹ- İyi okumalar :) Kapak: Adele Desing @kirikcicekpapatya Teşekkürlerimi iletiyorum tekrardan <3