°•8•°

28 10 7
                                    

Burcu Taylan

Aşırı heyecanlıydım. Bu gün Yasir'le düğünümüzdü. Sanki yeniden doğmuşum gibi hissediyordum. Annem, babam, Temmuz... özellikle de İkizim... Hepsi sanki ben değilde onlar evleniyorlarmış gibi heyecanlılardı.

Ben düçüncelerimin içine dalıp gitmişken odanın kapısı tıklatıldı. Aynadan üstüme bakıp kapıya 'Gel' diye seslendim. Aynadan görüş alanıma giren ikizim Burçak'la göz göze gelince hafifçe gülümseyip arkamı döndüm. Bana dolu gözleriye gülümseyip sıkıca sarıldı.

Onunla bu kadar yıl boyunca asla ayrılmamıştık. Şimdi ayrııacak olma düşüncesi fazla ağır geldiğinden dolayı olsa gerek ekstra bir duygusallığı vardı. Hep duygusal olmuştu benim aksime. Ben ne kadar ağlamayı sevmeyip kendi içimde yaşıyorsam Burçak'ta kadan dışa dönüktü.

"Seni bu hallerde görmek... Kelimelerim yetmiyor." Burnunu çektikten sonra nazikçe geriye çekildi. Yüzümü incelemeye başlamıştı ki, gözlerimin doluluğunu görünce kaşlarını çattı.

"Sakın ağlayayım deme bak makyajın akacak." Sahte kızgınlığıyla ortamdaki duygusallık uçup gitmişti. İkimizde gülüşmeye dalmışken gözlerim yatakta duran gelinliğime kaydı.

Burçak'ın da gözleri gelinliğe kayınca sırıtıp benden uzaklaşarak gelinliği eline alıp incelemeğe başladı. Düşüncelerini dile getirmeyi de unutmuyordu elbette ki.

"Derin göğüs dekoltesi, Askılı kollar, kolların altından beline kadar uzanan transparan bir bölge, kabarık olmayan tüllü bir etek, göğüs kısmına işlenmiş desenler... BURCU BU MÜKEMMEL!" Aniden bağırmasıyla yerimde sıçaramış daha sonra gülmeye başlamıştım. Benim gülmeme tek kaşını kaldırıp baktıktan sonra ciddi kalamayıp o da gülmeye başlayınca gelinliği kendi üstüne tutup aynaya yaklaştı.

"Çok güzel... Sana çok yakışacak." Gelinliği bırakıp bana doğru geldi.

"Hadi seni hazırlayalım." Kafasıyla masayı işaret ettiğinde yavaşça yanından geçip masaya oturmuş ve saçlarımı tokanın esaretinden kurtarmıştım.

Masanın üstündekilere göz gezdirim maşayı elime aldım. Düz olan saçlarımı bukle yapacaktım bu gün. Farklılık olsun diye topuz değil salık bırakmayı tercih etmiştim.

*******************

Gelinliğimin ince fermuarını çekerken saçlarımı koklamayı ihmal etmeyen Yasir'le birlikte gözlerimi kapatıp tuttuğum nefesimi sesli ve titrek bir biçimde vermiştim. Gözlerimi açıp aynadan müstakbel kocamla göz göze gelince gülümsemesine bakıp bende gülümsemiştim.

"Hazır mısınız?" Kapı eşiğinden gelen boğuk sesle Yasir'le aynı anda 'Hazırız' cevabını verince odanın kapısı açılmış ve içeriye Aslı girdi. Üzerindeki gelinliği inceledim. Farklı dantel işlemelerle süslenmiş uzun kolları olan yine tül olan kolları farklı dantellerle süslenmişti. Omuzları ve boyun kısmı tülden yapılmıştı. Eteği saten beyaz kumaştan yapılmış ara ara gövdesinin üzerindeki dantel süslerinden vardı. Çok güzel bir gelinlikti fakat dün bana gösterdiği bu değildi.

"Aslıcığım... Güzelim bu da güzel olmuşta akşam bana gösterdiğin daha güzeldi sanki... Neden bunu giydin onun yerine?" Aslı sorumla birlikte yüzünü asıp yanıma gelip yavaşça koltuğa oturdu.

"Alex'le kavga ettik. Göğüsü ve kolları çok açıkmış ona göre. Ama bunu da çok sevdim ben. Hem bak kolları ne güzel!" Üzgün sesi bu gelinliği bana sevdiğini ıspatlarcasına birden heyecanla yükselmiş ve kollarındaki uzun tülden tutup kaldırarak yüzünü kapatmıştı. Gerçektende güzel bir gelinlikti.

Bozuk Psikolojiler [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin