Ако искате можете да си пуснете клипа от медията по-горе
Протегнах ръка към дръжката,но нечии ръце се увиха около кръста ми и ме дръпнаха назад.Стреснах се,но само в началото.След секунда ,когато вече похитителят ми ме долепи до тялото си се успокоих.Познавах до болка тези големи,топли,обвиващи кръста ми ръце.А и едва ли можех да ги забравя след всички тези ласки.Не посмях да се обърна.Само спрях и свалих ръцете си до тези на ....на.
-Няма ли да се обърнеш?
От моя страна той получи мълчание.Секунда по-късно зарови глава във врата ми.Усещах кичур от косата му ,който галеше бузата ми.
-Не-казах рязко и се обърнах.Срещнах очите му.Гледаха ме учудено.-Не, Калъм какво правиш тук?
-Виж аз...съжалявам за по-рано не исках да става така.Не знаех ,че ще реагирах по този начин ние просто...
-Не знаеше ,че ще реагирам по този начин.А как очакваш да реагирам?!?Да се метна на врата ти и да те разцелувам.
-Защо не?-каза шеговито той и се усмихна глупаво.
-Въобще не ми се смей,чули ли?-стреснат от тона ми ,той направи крачка назад.
-Добре моля те прости ми-сериозно каза той.
-Калъм аз не.Не,ще трябва да се постараеш повече-казах.Не му се сърдех вече и нямаше за какво.Осъзнах,че няма смисъл.Но няма да го оставя толкова лесно без мъчения.Явно разбра какво искам имам предвид.Затичах се към вратата,но той бе по-бърз.Сложи лявата си ръка на вратата и се подпря на нея.
-Никъде няма да ходиш.
Погледнах към ключа в ключалката трябва да го взема преди него.Но отново той бе една стъпка пред мен.Проследи погледа ми и мигновено издърпа ключа и го сложи в предния си джоб на дънките.
-Отключи.Веднага - викнах му.
-Оооуу някой се ядоса ,а?-ии ето отново този сързъм.
Отчаяно хванах дръжката на вратата и се опитах да отворя ,но безуспешно.
-Ти не разбра ли,че няма да ходиш никъде?
При това Калъм ме притисна на вратата.Опрях гръб,а той се приближи.
-Виж сега можем да го направим по лесния начин или по трудния.Ти прецени кое е по-добре да теб-прошепна ми Калъм приближавайки се все повече и повече.И накрая имаше само един,два сантиметра между нас.Приближих устните си до ухото му и прошепнах:
YOU ARE READING
Stay with me forever (Calum Hood)BG
FanfictionЗдравейте това е първата ми история така,че ще се надявам на мнения в коментарите!!! Благодаря предварително!!!