Give me love

497 31 7
                                    

-Еее какви са добрите новини?Аш говори - викнах му аз.

-Добре де.Така нали говорих с майка ти преди малко...

-Да и...- прекъснах го аз.

-Тя знае.

-Какво знае?

-Знае за плана ни да те задържим тук.

-От къде знае? - Калъм.

-Досетила се е като сме дошли тук вчера иии...

-И какво?КАКВО АШ ГОВОРИ?!? - вече не издържах исках да знам.

-Добре де успокои се ще ти кажа.Но първо ми се извини.

-Аш сериозно ли?ДА НЕ ИСКАШ ДА ТЕ ОБЕЗГЛАВЯ - викнах му отново,а той ме изгледа изплашено.Кал,Люк и Майк ме хванаха за да не се метна на Аш.Защото ако това станеше нямаше да е добре....за Аш.

-Добре,добре говоря - все още изплашено промълви .

-Майка ти...ти...ще останеш в Австралия с нас.

 Не можех да повярвам.Майка ми,моята майка ще ме остави да живея с 4-тири момчета сама.

-Аш не се шегувай - предопреди го Майк.

-Не е шега!!!Каза ми ,че е видяла нещо в нас ,което я кара да те остави с нас.

-Това значи ,че...- бях толкова развълнувана,че не можех да довърша изречението.

-Че ще бъдеш с нас.Завинаги- каза Люк.

 Бяхме толкова щастливи.Събрахме се за групова прегръдка и не се пуснахме повече от половин час.

 След седмица майка ми издаде разрешително или попечителство.Не разбрах много,но аз заживях у Аш с майка му,сестра му и брат му.Майка ми замина за друг град.Месец по-късно си наехме апартамент ,в който живеехме само аз и Аш.От тогава всяка Коледа,Нова година и един път в месеца се виждам с майка си.

 В настоящето

 След като всички тези спомени изплуваха в главата ми си спомних.Всеки прекрасен,прекаран миг с момчетата.И осъзнах ,че не трябва да им се сърдя и ,че няма смисъл защото до сега може да сме били не разделни,но нищо не се знае за напред.А сега аз стоях тук в стаята облечена в потник на Калъм сърдейки му се за това ,че ме беше намокрил с вода.Нямаше смисъл.Бяха правили къде,къде по-лоши неща с мен.(не мислете перверзно като мен,моля :D).Изведнъж на вратата се почука.След това чух гласове.

Stay with me forever (Calum Hood)BGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora