Идиотите имат план (Как започна всичко част 3)

534 34 5
                                    

-Амм някой ще ми обясни ли какво става тук? - попитах опитвайки се да изкопча информация от тях.

-Сериозно ли момчета не мисля ,че ще стане - каза Аш игнорирайки ме.

-Трябва да пробваме не можем да я пуснем да си тръгне - отсече Калъм - Не можем без нея!

След тези негови думи се почувствах по-добре.Въпреки факта ,че скоро щях да замина.Но все още никой не ми обясни за какво става въпрос.Изведнъж нещо проблесна в мозъка ми.

-Чакайте да не говорите за Аш? -  попитах учудена.

-Добро утро - саркастично отвърна Майк.

-Но Аш ти нямаш 18 - казах убивайки и малката надежда ,която те успяха да запалят в мен

-Ооффф всичко ли трябва да ти казва ме ?- изпуфтя Люк.

-Ам съжалявам,че не съм телепат Люк.

-Стига сте спорили тук се опитваме да мислим за сериозни неща - каза Майкъл при което накара мен и Люк да млъкнем.

-Добре вижте аз знам ,че не искате да си тръгвам и аз не го искам ,но няма как да стане.Не ми вдъхвайте напразна надежда.

-Ще ни изслушаш ли? - казаха Люк,Майк и Калъм в един глас.Като усетих,че вече говорят сериозно.

-Добре млъквам и ви слушам с двете си уши.

-Благодаря –каза Майк.

-Та така ето какъв е плана-почна да разяснява той-майка ти може да те остави да живееш тук с настойник,който в нашия случаи това ще е Аш.

-Но Майк Аш няма 18 няма как да...- той ме прекъсна.

-Нали щеше да мълчиш и да слушаш-направих жест все едно закопчавам устата си и продължих да слушам.

-Сега Аш ще навърши 18 след седмица плана ни е да накараме майка ти да остане още малко за да може да ти е настойник.

-Иии сега може би по-трудната частта от плана - продължи Калъм-е да убедим майка ти ,че Аш е достоен за да ти бъде настойник.

-Кал не мисля ,че е възможно майка ми да ме повери на момче ,което току-що е навършило 18 да не говорим за това да живея с него още три момчета.

-Имай малко вяра в нас !- каза Люк.

-А мен някой пита ли ме? - Аш се обади отзад.Тотално бях забравила ,че съществува защото не се включваше в разговора ни.Ако мога да го нарека така.

Stay with me forever (Calum Hood)BGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora