Приспивателно???

413 32 8
                                    

Докато си поемахме въздух беше идеалния момент за плана ми. Бях сигурен ,че тя не осъзнава какво става в  момента или за напред. Не смятах просто да стоя там и да се натискаме докато тя е пияна. Докато тя се наслаждаваше на целувките ми аз изведнъж станах и излезнах от стаята. Заключих вратата и побягнах към долния етаж,където бяха момчетата.

-Момчета имаме си проблем - казах задъхан. Те спряха да се смеят и ме погледнаха сериозно.

-Какво има? - попита Аш.

-Ъмм да кажем,че на някой алкохола му е дошъл в повече

-Ооо не. Не ми казвай ,че е пияна - измрънка Майк.

-Майк не мрънкай. Трябва да махнем хората от тук

-Аз ще се оправя - каза Люк.

-Аз ще му помогна и ще поразтребя малко и след това идваме горе. Дано не е много зле - съобщи ми Аш.

-Добре. Майкъл ти идваш с мен - заповядах му аз.

-Защо не можеш ли да я укротиш сам? - засмя се той.

-Майкъл - викнах му - Не ми е до шеги. Просто си замъкни шибания задник горе!

-Добре дее - каза той вдигайки ръце,в знак на това ,че се предава.

-Манди ,а ти ще се прибираш ли ...или? - попита Майк щом стана.

-Аз ...ъм да - заекваше тя - Ще ви оставя да се справяте сами. Няма да ви преча.

-Ъм защо не оставиш номера си. Сигурен съм ,че Изи ще иска да излезете после...или някой друг - казах поглеждайки леко към Майк.

-Калъм - викна Майк. ЛЕЛЕ той се сети.

-Ето ти моя телефон запиши го тук. После ще го дам на Изабела - връчи и телефона си Майк. Тя набързо набра десет- цифрения си номер и тръгна. С Майк се качихме горе. Отключих внимателно вратата.

-Калъм. Къде беше ? Какво прав...- тя прекъсна щом видя Майкъл - Оо водиш и компания. Значи трима а? - изсмя се тя. Беше наистина много,много пияна.

-Леле наистина е зле - убеди се Майк.

-Дам. Изи какво ще кажеш сега да си легнеш и да поспиш

-Не искам да спа - отряза напълно тя.

-Виж трябва само да легнеш и да затвориш очи. Не е трудно - обясни и Майк.

-Оо Майк ще легна,но няма да спа - погледа ме тя с мръсна усмивка. Знаех какво си мисли. Това не беше на добре.

-Майк така няма да стане - прошепнах в ухото му.

-Ехо тук сме - в стаята влезнаха Люк и Аш.

-Напредък? - попита Аш.

-Ами убеди се сам. Кажи и нещо - каза Майк.

-Хей Изи - леко й се усмихна Аш.

-Здрасти Аш. Знаеш ли ,че днес си особено секси в тези дънки - изръси тя.

-КАКВО??? - викнах бях бесен. Но аз съм си виновен. Не трябваше да й давам да пие.

-Споко де Кал.Ти винаги ще си ми любимец - отвърна тя и уви ръце около врата ми.

-Сегаа...какво ще кажете да...- започна тя ,но я прекъснах.

-Дай ми само минутка с момчетата. Става ли? После целия съм твой

-Знаеш къде съм - отвърна тя и ме пусна.

-Момчета ела те за малко с мен отвън - подканих ги към коридора.

-Добре,вижте какъв е плана. Аш намери приспивателно... - той ме прекъсна.

-Чакай какво? Приспивателно.Ти сериозно ли???

-Аш не виждам как бихме могли да  я накараме да спи. Няма да може просто да се измори.

-А защо не? - включи се Люк.

-Добре ,руса главо, как очакваш да го направим? Ммм предложения?

-Ами ти можеш да...сеща се - започна да увърта Майк.

-НЕ - категорично отказах -  Няма да правя секс с нея докато е пияна - повиших тона на последните думи.

-Добрее. Просто предлагам - каза Майк и млъкна.

-Е някой друг с идеи? Е добре. Сега Аш ти го донеси ,а Люк чаша с вода. Майк ти с мен - вътре.

Люк и Аш тръгнаха към кухнята. Аз и Майк влезнахме в стаята и какво да видя...тя ..тя беше

Хаяя.Съжалявам за закъснението и знам,че е къса следващия път ще е по-дълга обещавам.Надявам се да не е чак толкова безинтересна иии коментираите,вотваите.Правете каквото иска сърцето ви

Stay with me forever (Calum Hood)BGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora