Съжалявам за ОГРОМНОТО закъснение !!!Насладете се на хубавата песен .Невероятна е <3
Игнорирах въпроса на мъжа и се обърках към подсиленото стъкло,но там не видях Калъм. Къде е ? Изведнъж усетих нечии ръце да се увиват около талията ми.Извъртях глава светкавично.
-Калъм –казах отдъхнала си ,че е той.
-Кой друг може да е ?!? – усмихна ми се.Отвърнах му по същия начин.
Стояхме около минута така гледайки се право в очите.По едно време се осъзнах ,че мъжът ни гледа отстрани .Моментално се отделих от Кал ,а те се засмяха (Кал и мъжът).
-Ее ще тръгваме ли ? – опитах да се да се измъкна от това студио и да остана насаме с Калъм.
-Да .Разбира се ,както кажеш –каза и ми намигна.
Щом излезнахме от сградата веднага се сетих за останалите.
-Калъм ами момчетата ,къде са?
-Те имат още малко записи. А после ще ходят да ядът пица –обясни ми той.
-Еее ние на къде сме? –попитах.
-Днес се оставям в твоите ръце . Води ме –усмихна се.
Хванах го за ръка и тръгнах по улицата.Двамата си вървяхме спокойно хванати за ръка. Щастливи .Никой не говореше.Бяхме си достатъчни само с присъствието на другия.
Щом стигнахме до малък парк задърпах Кал към малка полянка.
-Хайдеее . Искам да седнем тук - говорех му .
Бях се обърнала с лице към Калъм и вървях назад.Той само ми се усмихваше . Лицето и усмивката му грееха.
-Какво ? -засмях се . Той не откъсваше очи от моите.
-Нищо -засмя се на въпроса ми - Нищо - повтори тихо и по -скоро на себе си.Беше толкова сладък в този момент.
-И сега какво ? -попита ме щом вече бяхме да тревата . Погледнах го и се усмихнах .
-Да сядаме - казах и се хвърлих на тревата ,а Калъм се засмя и седна до мен .
Бяхме само двамата .Легнали на тревата едни до друг. Гледащи облаците и небето. Кал протегна ръка към дланта ми и преплете пръстите ни . Обърнах глава към него , усмихнах се и го целунах . Меки , топли и прекрасни , устни слети с моите в най -невинната и влюбена целувка. Отделихме се един от друг .Усмивка се появи на лицата и на двама ни .Отново се загледах в облаците.Толкова бели. Гледах как два облака се доближаваха един до друг . И ...накрая се сляха. Все едно с години за чакали за този момент , в който ще бъдат един до друг .Заедно ,завинаги . Навдигнах леко глава и легнах върху гърдите му . Той ме придърпа още по-близо до себе си . Усещах топлината да тялото му . Как гърдите му се повдигаха леко и отново потъваха . Той погали главата ми ,а след това я целуна .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stay with me forever (Calum Hood)BG
FanficЗдравейте това е първата ми история така,че ще се надявам на мнения в коментарите!!! Благодаря предварително!!!