Чао мамо!!! Здравей училище!!!

439 32 5
                                    

Щом стигнах мама вече бе седнала на една от многото маси в заведението и пиеше кафе.

-Здравей мамо! - казах и я гушнах.

-Съжалявам ,че закъснях ,но просто с Калъм имахме малко работа и се унесох - казах сядайки на стола срещу нея.Поръчах си един горещ шоколад и мама заговори.

-Е миличка кажи защо ме извика?

-Ами аз исках да си поговорим малко преди да си тръгнала отново - казах тъжно и наведох глава.

-Оо мила!Спокойно.Добре сега разказвай как сте с момчетата.И един по-важен въпрос от кога ходите с Калъм? - щом майка ми изръси това се задавих.От къде по дяволите знаеше???Майк и Люк предатели такива ще видят те какво ги чака!?!?

-Аз...ъм мамо от къде ти хрумна? - опитах се да замажа положението.

-Оо стига не ме лъжи!

-Кой ти каза?

-Никой.Но си личи.Мислиш,че не забелязах как другите изритаха Калъм за да те остави онази вечер.Горкото момче - засмя се майка ми.

-Ти какво точно знаеш за онази вечер? - реших да побързам да попитам преди да съм изръсила нещо ,което тя не знае.

-Какво е станало онази вечер?Нещо важно ли е? - притесни се мама.

-Не - бързо отговорих.

-Е та личи си колко много те обича - продължи мама -Много сте сладки заедно.Иска ми се да видя поне една целувка преди да си тръгна.

-Ъъъ мамо - изгледах я странно.

-Какво една майка не може ли да се радва на детето си и приятеля й?

-Не ,тоест да ,но...това е странно.

-Ох хайде де!Преди да си тръгна отново.Очевидно е ,че те прави щастлива искам да ви видя заедно.Хайде като подарък ей така.Хайде!!! - замоли ми се мама.Не можех да й откажа.Та след няма и ден отново ще си замине.

-Добреее!Стига!След кафето ще отидем у Калъм.Така става ли?

-Да -щастливо отвърна тя.

Прекарахме два часа в приказки.Аз и разказвах за нас с момчетата и какво е станало докато тя не беше тук.А тя ми разказваше за работата й.Как се е забавлявала с приятелки и още какво ли не.След като най-накрая се видяхме като хората тръгнахме към Калъм.

Вече бяхме пред вратата.Почуках ,а след секунди се появи и Калъм.По дяволите!!!Трябваше да му звънна преди това.Той отново бе без тениска.Само с изсуления си анцуг от по-рано.Щом той видя майка ми се стресна.

Stay with me forever (Calum Hood)BGWhere stories live. Discover now