7. BÖLÜM

1.2K 68 41
                                    

Ayda'dan...

Bugün canım çok sıkkın'dı. Okul'da beni gören herkes yanında ki kişi'ye fısıldayarak işaret parmağıyla beni gösteriyorlardı. Son ders bitince sıram'dan kalkıp okul'dan çıktım. Burası çok büyüktü hatta kaybolurum diye korkmuştum. Hala'da korkuyorum. Okul'dan çıkınca yine herkes'in bakışları benim üzerimdeydi. Pamira abla siyah arabası'nın yanında güneş gözlüğüyle etrafına bakınıp beni arıyordu. Yanına gidip koluna dokunmamla beraber bana baktı.

Pamira "geldin mi hadi araba'ya bin eve gidip hazırlancaz sonra'da yemeğe gidicez biliyorsun zaten anlatmama gerek yok ayrıca herkes'in sana bakma sebebini ve morali'nin neden bozuk olduğunu araba'da konuşcaz"

"Peki, tamam"

Deyip araba'nın kapısı'nı açıp araba'ya bindim. Pamira abla'da şoför koltuğuna geçip kemerini taktı.

Pamira "kemerini tak bebeğim ablan çok hızlı araba sürer dikkatli olman lazım"

Demesiyle beraber gülümseyip kemerimi taktım. Pamira abla ise araba'yı çalıştırıp gaz'a basmıştı.

Pamira "hah şöyle bakalım yüzün gülsün azcık anlat bakalım neden herkes seni gösteriyordu okul'un ilk günün'den nasıl popüler oldun"

Derin bir iç çektim.

"Belki güzelliğimden'dir olamaz mı?"

Pamira abla'nın kahkahası araba'da yankılanınca yüzüm'de tebessüm oluştu.

Pamira "evet olabilir güzellik ama herkes aptal s*rt*kler'in güzelliğine bakar yani sen'de güzelsin ama onlar'dan olacağını sanmıyorum çünkü dışı'nın güzelliği içine vurmuş yani o aptallar gibi değilsin sen daha değişiksin"

"Doğru diyorsun okul'da kavga çıkardım yani öyle değil ama kavga'yı o salak kız çıkardı kendisi kaşın'dı tam bir mal'dı"

Pamira "kuralları bozmadın değil mi Ayda"

"Yok canım bozmadım"

Pamira "eee bu mükemmel bana kavga'yı anlatsana"

"Çok susamıştım ve kantin'e indim herkes'in bakışları benim üzerimdey'di havalı veya cool gözükecek hiç bir şey yapmadım"

Pamira "seni o aptallara mı benzettiler yani"

"Yani galiba öyle oldu hiç bilmiyorum neyse su'yu için kantin'den çıkıyordum ki birisi elim'den su'yu alıp yere fırlattı"

Pamira "demek kavga'nın başladığı yer burası anlat bakalım ne yaptın asi ve seksi kız"

Gülümseyerek devamını anlatmaya başladım.

"Bana şunları demeye başladı selam ben Berfin doğru düzgün söylemek istiyorum ama açıkçası sen'den hiç hoşlanmadım girişler, dikkati üzere çekmeler, takmamalar, sert tavırlar kimsin kızım lan deyip bağırdı sonra yanın'da bir tane çocuk vardı adı Bera mıydı neydi hatırlamıyorum uyardı sevgilisini falan garip olan yanı ise birbirlerine biraz benziyorlardı"

Pamira "tatlım onları tanıyor olabilirim bizim sürümüz'ün üyeleri akşam yemeğin'de onları görmeye hazır ol"

"Kahretsin gerçekten mi?"

Pamira "maalesef akşam sinirlerine hakim ol alfamız ergen kavgaları hiç sevmez bu arada"

"Peki, tamam sinirlerime hakim olmaya çalışırım"

Pamira "peki sana vururken nasıl vurdu bu arada hiç yara almamışsın normal bir melez her savaş'ta yada kavga'da yara alır"

"Galiba yaralanan karşı taraf oldu çünkü bana tekme atacakken ayağın'dan tutup yere düşmesine sebep oldum ve üstüne çıkıp yumrukladım"

BENİM BABAM BİR VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin