5. BÖLÜM

2K 82 10
                                    

1 hafta sonra...

Ayda'dan...

Gözlerimi babam'ın buz gibi vücudu'nun tenime değmesiyle beraber irkilerek uyanmıştım. Tabi vampir olduğu için buz gibi soğuktu. Gözlerimi açtığım'da karşım'da babamı gördüm. Yukarı'dan bana bakıyordu. Gıdığı çıkmış ve komik bir görüntü yaratmıştı daha fazla dayanamayıp gülmüştüm. Birde kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

Aytun "ne gülüyorsun hadi kalk kahvaltı hazır"

Gülmeyi kesip babam'a yalvarır bir şekilde baktım.

"Ama uyumak istiyorum ne olurrrrr"

Dedim huysuzlanarak. Babamla aramız 1 hafta içerisinde düzelmişti. Yani birbirimize yavaş yavaş bağlanmaya başlıyorduk. Çekindiğimiz için çoğu zaman sarılamıyorduk yada "seni seviyorum" diyemiyorduk. Pek aramız tam bir baba-kız gibi değildi. Arada ufak tefek şakalarımız oluyordu. Ona baba demeye başlamıştım. Oda bana arada ya kızım yada Ayda diyordu. Kızım demesi çok hoşuma gidiyordu. Bana kızım dediğinde sanki içimde ki o boşluk doluyordu ve ben kendimi artık yalnız hissetmiyordum.

Aytun "olmaz Ayda hadi kalk ve kahvaltını yap yarın akademi'ye gideceksin artık geç uyumaman lazım"

Oflayarak battaniye'yi üstüm'den attım ve ayağa kalkıp sersem adımlarla banyoya gittim. Dün gece battaniye'yi boğazıma kadar çektiğim için sıcaklık'tan terlemiştim. Yaz geceleri hava bazen serin olduğu için battaniye'yi boğazıma kadar çekiyordum. Orman'da olduğumuz için geceleri baya serin oluyordu. Sabah'a karşı ise hava sıcaklaşmaya başladığın'da bataniye'yi üstüm'den atıyordum. Yaklaşık 5 gündür duş almıyordum. Duş alsam iyi olurdu. Banyo'nun kapısı'nı kilitledim ve soyunduk'tan sonra kabin'e girdim ve soğuk suyla duş aldım. Saçlarım mis gibi kokuyordu. 16 yaşım'da olmama rağmen dalin bebek şampuanı'nı hiç bırakmamıştım. Kokusuna hayrandım ve bende sadece şampuanı değil bakım seti bile vardı. Birisi'nin kapı'yı çalmasıyla beraber korkuyla dönüp kalmıştım. Ya cinler kapı'yı çaldıysa aklım'da bir sürü korku senaryosu gelince iyice korkmaya başlamıştım. Korkuyla titreyen sesimle bağırarak konuştum.

"K-kimooo!!!"

Pamira "Ayda hadi yemeğin soğuyacak çabuk yap banyonu"

Pamira abla'nın sesini duymamla beraber derin bir iç çektim ve fısıldayarak konuştum.

"Ohhh Allah'ım sana şükürler olsun cinler değilmiş"

Pamira "vampirlerin olduğu bir eve cinlerin girmesini mi bekliyorsun gerçekten aklına saçma sapan şeyler getirip kendini korkutmaya çalışan tek aptalsın Ayda, soğuk suyun altında fazla durma ve hemen çık hastalanıcaksın"

"Bence siz vampir değil cinsiniz bu evde cin var diye korkmamam mümkün değil"

Pamira abla'nın uzak'tan kahkahasını duymuştum. Bende gözlerimi devirdim ve hasta olmamak için suyu kapatıp saçlarım'dan kalan suyu sıkıp  kabin'den çıktım. Kapı'nın arkasında ki bornozu alıp giydikten sonra kapı'yı açtım. Dolabın karşısına geçip kısa ve bol giysiler alıp giyindik'ten sonra saç kurutma makinesini alıp saçlarımı kuruttum ve tepe'den topuz yapıp aşağıya indim. Aşağıya indiğim'de masayı hazırlayan Meriç abi'ye ve Pamira abla'ya gülümseyerek göz devirdim ve yanlarına gittim.

"Hani sofra hazırdı ve yemek soğuyacaktı"

Meriç "hmm sanırım biraz erken kalkman için yalan söylemiş olabiliriz"

Ufak bir kahkaha attım ve masa'ya oturdum. Sofra'da galiba sadece kuş sütü eksikti. Pamira abla bardağa çikolatalı süt koydu. Ben ise çoktan börekleri, poğaçaları, pideleri götürmeye başlamıştım. Ağzımda ki lokmayı yuttuk'tan sonra Meriç abi'ye ve Pamira abla'ya baktım.

BENİM BABAM BİR VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin