Ayda'dan...
Yaşadığım şey'in etkisinden hala çıkamamıştım. Banyo'ya girip banyomu yaptıktan sonra aşağıya inmiştim. Yüzüm bembeyaz'dı. Masa'ya oturduğumda bakışlar bana dönmüştü. Aklımdan hala o anlar geçince vücudumu bir titreme alıyordu.
Pamira "tatlım iyi misin bembeyaz görünüyorsun"
Meriç "kız hakikatten öylesin yoksa bu vampir mi olmaya başlıyor lan"
Aytun "Ayda iyi misin kızım seni korkutan bir şey mi var"
Konuşmaya çalışmıştım ama bir türlü herhangi bir ses çıkarmıyordum. Babam'ın bakışları korku ve şüphe dolmuştu. Hepsi'nin kaşları çatılmıştı.
Pamira "tatlım niye konuşamıyorsun?"
Meriç "s*kt*r şok yaşıyor şuan"
Aytun "nasıl yani niye şok yaşar ki amk"
Pamira "evet bir şey onu çok korkutmuş ve şuan konuşamıyor"
Elim boğazıma gitmişti. Kafamı öne eğdim. Gözlerim dolmuştu.
Pamira "bir tane şifacı çağıralım o anlar ne olduğunu"
Aytun "o halde hemen çağırın!!!"
Babam beni kucağına alıp odama götürdü. Babam oda'nın kapısını kapatıp beni yatağa oturttu. Babam önümde diz çöküp saçlarımı okşamıştı.
Aytun "tatlım konuşmaya çalışır mısın?"
Babam'ın dediğini yapıp konuşmaya çalışmıştım. Ama nafileydi yapamamıştım. Gözlerim'den yaşlar akmıştı. Babam gözyaşlarımı silip yanağımı okşadı.
Aytun "tatlım lütfen ağlama baban burada ben her şey'i halledicem söz veriyorum"
Gülümseyip ona baktım.
Aytun "ben yanında olduğum sürece lütfen korkma"
Babam korkmamam için bir şeyler söyleyip beni güldürürken kapı tıklanmıştı. İkiniz'de kafamızı kapı'ya çevirip baktık.
Aytun "gel!"
Kapı açıldığında içeri Pamira abla, Meriç abi ve Alas abi içeri geldi. Kaşlarım çatılmıştı. Alas abi'nin burada ne işi var ki.
Pamira "Aytun bütün şifacıları aradım ama hepsi meşgul ve doluydu ben'de Alas'ı getirdim oda şifacı"
Aytun "tamam lütfen çabuk kızım'ın konuşması için elinden geleni yap"
Alas "sakin ol Aytun elim'den gelen her şey'i yapıcam şimdi müsade eder misin?"
Babam kafasını onaylar anlam'da salladı ve geri çekildi. Alas abi yanıma geldi. Samimi bir şekil'de yanağım'dan makas aldı ve gülümsedi.
Alas "nasılsın bakalım küçük hanım"
Babam göz devirip Alas abi'ye baktı.
Aytun "ne yapıyorsun sen amk sanki cevap verebilecekmiş gibi bir'de iyi misin diyorsun"
Alas abi ve ben babam'ın bu tepkisine gülmüştük. Pamira abla babam'a uyarır bakışları attı.
Pamira "Aytun sen karışma adam samimiyet'ten sordu sadece"
Alas "her neyse bu küçük hastamızı tedavi edelim bakalım"
Alas abi cebinden küçük bir şey çıkardı. Açma düğmesine basıp ışığı gözüme tuttu. Gözlerime baktıktan sonra derin bir iç çekti.
Alas "şükür ki konuşamamısın sebebi korkuymuş şuan neden korktuğunu araştırıcam Ayda şimdi sadece bana bak ve başka bir yere bakma sadece gözlerime bak tamam mı?"
Kafamı onaylar anlamda salladım. Alas abi'nin dediğini yapıp gözlerine baktım. Alas abi gözlerime odaklanıp bir kaç bir şey fısıldadı. Bir kaç dakika gözlerim'e baktıktan sonra kaşları çatılmıştı.
Alas "aman tanrım"
Aytun "ne oldu?"
Alas "Ayda'nın neler yaşadığını gördüm Onur Ayda'ya aşık olmuş"
Pamira "hangi Onur yoksa bizim düşman sürümüzden olan Onur mu?"
Alas abi Pamira abla'ya dönüp kafasını salladı. Pamira abla elleriyle saçlarını geri çekip şok içinde konuşmaya başladı. Meriç abi ve babam öfkeli ve korkutucu bakışlar atıyordu.
Aytun "o o*sp* çocuğu benim kızım'ı nerden gördü'de aşık oldu lan!"
Alas "bilmiyorum çözücez bu konu'yu aşağı'da konuşmamız lazım Onur'un gerçekten Ayda'yı sevip sevmediğine dair bir şeyler araştırcam"
Aytun "her neyse kızım konuşabilecek mi?"
Alas "evet konuşabilecek ama ne zaman konuşacağını bilemem"
Aytun "en fazla ne kadar sürer"
Alas "2-3 gün falan sürer"
Babam kafasını salladı. Esneyince herkes bana gülerek baktı.
Meriç "galiba küçüğümüz'ün uykusu gelmiş biz en iyisi onu babasına bırakalım bizde aşağı'da şu konu'yu konuşalım"
Hepsi kafasını sallayıp odamdan çıkmışlardı. Babam yatağım'ın üstünde ki yorgan'ı kaldırıp beni yatağa yatırdı ve üstüme yorgan'ı örttü. Elleriyle saçlarımı kenar'a çekip alnıma buse kondurdu. Tam ışığı kapatıp gidecekken elini tuttum. Babam bana döndü ve gülümseyerek baktı.
"Baba seni çok seviyorum"
Babam şaşkınlıkla bana baktı.
Aytun "bu kadar çabuk konuşacağını tahmin edememiştim birtanem"
"Yanım'da durur musun baba?"
Aytun "tabi tatlım kenar'a çekilir misin?"
Kenar'a doğru kaydım. Babam yanıma oturdu ve saçlarını okşamaya başladı. Bende dakikalar sonra uyku'ya dalmıştım.
Son...
Umarım bölümü beğenmişsinizdir vote atıp yorum yaparsanız çok sevinirim 🖤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM BABAM BİR VAMPİR
Fantasi16 yaşında olan genç kız Ayda küçükken anne ve babası boşanır anne ve babası'nın aralarında çok büyük bir sorun vardır babası çok uzak diyarlarda olduğunu sanan Ayda normal bir şekilde babasız hayatına devam etmektedir taki annesi ona öz babası'nın...