12. BÖLÜM

878 51 5
                                    

Ayda'dan...

Saçlarımı birisi okşayınca babam olduğunu anlamıştım. Gözlerimi açma gereği duymadan gülümseyerek uyumaya devam etmiştim.

Onur "Seni çok seviyorum ay parçam"

A-ama bu babamın sesi değildi. Hemen gözlerimi açtım. Karşımda Onur denen adamı görünce çığlık atacaktım ki ağzımı sımsıkı kapattı. Korkudan ağlamaya başlamıştım. Onur bana gülerek bakıyordu.

Onur "benden korkuyorsun ya işte bu benim canımı çok sıkıyor ay parçam"

Ağlamam şiddetlenmişti. Belimden tutup beni kucağına oturttu ve yatakta oturur pozisyona geldi. Elimi ağzımdan çekip saçlarımı okşamaya devam etti.

Onur "benden korkma birtanem ben seni çok seviyorum sana hiç bir şey yapmam lütfen artık benden korkma"

Onun göğüsüne vurup bağırmaya başladım.

"Bırak! Bırak beni ne olur bırak!"

Dedim bağırıp göğüsüne vurarak. Adamın gözleri dolmuştu.

Onur "tamam ay parçam sakin ol sen ne istersen o olur"

Deyip saçlarımdan öptü ve beni kucağından kaldırıp yatağa yatırdı. Ortadan birden yok olunca şaşırmıştım. Her yer yine duman olmuştu. Şoktan çıkıp bağırmaya başladım.

"BABAAA!!!"

Kapıya doğru hemen koşup kapıyı açtım. Karşımda babamı görünce hemen ona sarılmıştım. Hıçkırarak ağlamaya başladım. Babam saçlarımı okşadı.

Aytun "Ayda sakin ol meleğim"

"Baba beni niye bıraktın ya çok korktum"

Ağlarken beni kucağına aldı. Odama geçip beni yatağa yatırdı. Yorganı üstüme çekti ve saçlarımı okşamaya başladı.

Aytun "bu çok berbat fikirdi kabul ediyorum bu kadar çok korkacağını bilseydim yemin ederim yapmazdım beni affet"

Kaşlarımı çatıp ondan ayrıldım.

"Ne saçmalıyorsun baba sen"

Aytun "Kızım bak ben, hatta biz onun seni ne kadar çok sevdiğini gördük bizden senin yanına gelmeyi istedi bizde ilk başta kabul etmedik ama gözlerinde masum bir ifade geçin-"

"SENDE İZİN VERDİN ÖYLE Mİ!"

Aytun "bak bebeğim beni din-"

Babamı dinlemeyip odama geri gidecekken arkamdan gelip kolumu tuttu.

"BIRAK BENİ!"

Diye bağırdım.

Aytun "Ayda beni dinle!"

Adeta kükremişti. Ben takmayıp kolumu ondan kurtarmaya çalıştım.

"Bırak beni diyorum!"

O sırada bir kaç saniyeliğine durdu. Gözlerini kapatmıştı. Ben korkuyla neler olacağını bekliyordum. Gözlerini açtığında gözleri kıpkırmızıydı. Dişlerini açmaya başlamıştı. Çığlık atıp kaçmaya çalışmıştım fakat kolumu o kadar sıkı tutuyordu ki sıktığı yer bembeyaz olmuştu. Ona yumruk atıp çırpınmıştım. En son kaçmayacağımı anlamıştım. Beni iki kolumdan tutup duvara fırlattı. Duvarda ki çerçevelerin hepsi yere düşmüştü ve camları kırılmıştı. Sırtıma giren cam parçalarıyla nefesim kesilmişti. Gözlerim kararmaya başlamıştı. Bana doğru gelen bir kaç adım sesi duydum. Kollarımdan tuttu ve sırtımı duvara yasladı. Görüş alanım netleşmişti. Dişlerini boynuma doğru yaklaştırdı. O an demiştim ki bu benim babam olamazdı. Hangi baba kızına bunu yapardı ki? dilim tutulmuştu yardım ya da çığlık atamıyordum. Adeta çok berbat bir yaratık olmuştu. O eski masum yüzlü yakışıklı babam gitmiş yerine canavar gelmişti. Yavaş yavaş boynuma yaklaştı. Boynuma saplanan dişlerle bilincim kapanmıştı.

********

Alas "şimdi uyanır ama dediğim gibi iki hafta burada yatması lazım 1 ay hiç hareket etmemeli sırtına cam kırıkları battığı için nefes almada zorlanacaktır o yüzden maske taktım"

Aytun "iyileşicek mi?"

Etrafta sesler duyuyordum ama ne dediklerini anlayamıyordum. Gözlerimi yapıştırıcıyla yapıştırmış gibiydi. Gözlerimi açamıyordum. Bir kaç saniye gözlerimi açtım. İlk başlarda ışıktan dolayı bulanık görüyordum. Bir kaç saniye sonra her şey netleşmişti. Herkes buradaydı. Gözlerim babama kaydığında nefesim kesilmişti. Gözleri dolmuş bir şekilde bana bakıyordu. Nefes almakta çok zorlanıyordum. Bir kaç dakika sonra vücudumda ki bu ağrıya dayanamayıp ağlamaya başlamıştım.

Alas "şşşttt sakin ol Ayda kendini yormaman lazım canın daha çok acıyacak"

"A-ama ç-çok acı-yor"

Ağlarken canım daha çok acıyordu. Ben ise kendimi tutamayıp daha çok ağlıyordum. Babam yanıma gelince elim korkudan titremeye başladı.

Alas "Ayda babandan korkma sana bunları yapan o değildi"

Kaşlarım çatılmıştı.

"N-nasıl yani"

Alas "Onur seni görmek için bize oyun oynamış babanın kılığına bir vampir koymuş ve o kişiye karşılığında ona inanılmaz sihirlerinin nasıl yapıldığına dair bir yöntem vereceğini söylemiş tabi oda inandı ve babanın kılığına girdi"

"Nasıl yani peki niye böyle bir şey yaptı"

Aytun "seni benden nefret ettirmek için güya oda bizi birbirimizden ayıracağını sandı tabi o bir kurt adam vampirlerin sırrını bilmiyor"

Alas abi herkese kaş göz yaparak çıkmasını işaret etmişti. Herkes ayağa kalktı. İkimiz dışında kimse kalmadı. Babam yatağın ucuna oturdu.

Aytun "vampirlerin çocuğu olmaz ama bazı kişilerin oluyor ve gören herkes şaşırıyor seninde anne karnına düşmen bir mucize hayatım vampirlerin sırrı bu çocuklar eğer dünyaya gelirse  babaları arasında bir bağ oluşur ve bu bağı kimse koparamaz dünyanın en güçlü doğaüstü yaratığı bile bu bağı koparama Ayda senle benim aramda hiç kopmayacak bir bağ va-"

Babamın sözünü kesen şey kapının birden açılması ve Pamira ablanın şaşkın ve nefes nefese kalan yüzüydü.

Son...

BENİM BABAM BİR VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin