💫16💫

511 58 11
                                    

Taehyung nu sa mai gândit unde a dispărut namjoon pur și simplu a început să se bucure de întâlnirea lui cu Jungkook.

Comanda lui jeon deja era făcută așa că acum doar mâncau in timp ce vorbeau.

— Hyung...– Taehyung nu era sigur sa faca următoarea întrebare, îi era un pic rușine – după ce terminam, mergem la tine acasă? – întreabă jucanduse cu mâncarea

Coltul gurii lui jungkook- se ridică într-o parte când îl aude.

— Da, doar daca tu vrei, normal...– îi zâmbește

— Da! — exclama. După își dă cu seamă de țipătul lui și încearcă să remedieze— adică...nu am nici o problema cu asta, Hyung. – se înroșește un pic in obraji zambindui înapoi lui jungkook

— Cum de te-ai decis să participi la concursul de miss? – Taehyung se confunda un pic pentru schimbarea brusca de subiect

— Ăh...pur și simplu voiam să particip, vreau sa rup idea ca doar fetelor le sta bine cu rochii și machiaj. – nu mințea de tot, dar nu putea pur și simplu să îi spună că doar voia să îi atragă atenția.

— Și ai dreptate, ție îți stă mult mai bine decât oricărui persoane, chiar daca tu nu ai nevoie de machiaj. – taehyung se înroșește aplecând un pic capul pentru ca jungkook sa nu îl vadă. — concursul este într-o săptămână sau ceva de genul, nu? – Taehyung se mira pentru schimbările bruște de subiect din nou.

— Em...da, într-o săptămână. – răspunde mușcând din hamburgerul lui.

— și ai tot ce îți trebuie? Ești pregătit? – de data asta Kim se mira pentru interesul in cuvintele lui jeon.

— Mereu mi-a plăcut hainele de fete, așa că am tot ce îmi trebuie, nu îți face griji. Trebuie sa recunosc că nu sunt pregătit sută la sută, sunt cunoscut la noi in liceu și nu știu cum o sa reacționeze persoanele, știu că o parte mă va susține, dar cealaltă...–lasa fraza in aer mușcând din nou din hamburger.

Taehyung simte cum mana lui este acoperita de alta un pic mai mare decât a lui.

OMG....Jungkook ma luat de mână! Taehyung, concentrează te, nu leșina... respira...respira!

Se cearta in capul lui

— Eu sunt sigur că totul va ieși bine și  vei câștiga, și dacă nu o să câștigi sa ști că este vina lor. Trebuie să fi chior pentru a nu vedea așa frumusețe. – Taehyung îi privește și chiar în momentul ala Jungkook îi face cu ochiul

Respiră!

— H-Hyung...– îi tremura vocea – am terminat, acum mergem la tine acasă? – spune cu obraji roșiatici.

Jungkook doar îi zâmbește și se ridică de la masa o dată cu Taehyung, cum amândoi deja au plătit, pleacă de acolo către casa lui jeon.

Nu pot sa cred că o să ii vad casa lui Jungkook! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


















Am revenit.

Nu uitați să votați și să comentați!

Miss Taehyung 👑Kookv👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum