💫14💫

591 69 25
                                    


Scuzați orice fel de greșeală 🖤




Taehyung alerga din nou unde văzuse acele afișe.

A uitat să se înscrie!

Se oprește în fața fisei albe și își scrie numele cu pixul.

kim Taehyung

Ah~ ce litera am!

— Kim? – se aude o voce pe care el cunoaște foarte bine.

Taehyung se întoarce cu fața la acea persoana.

— Jungkook... profesor jeon! – se corectează singur. — buna ziua – saluta. Obraji lui sunt roșiatici.

— buna ziua....te...te înscrii la un concurs de...femei? – întreabă nesigur.

Taehyung se încruntă

— este vreo problema? – întreabă un pic nervos.

— Em...nu. chiar nu este nici o problema – spune Jungkook – dar nu îți este rușine? –

— Rușine? Rușine de ce? – întreabă deranjat.

— Rușine să le acaparezi. Rușine să câștigi și să le faci de râs, pentru că sunt sigur că vei câștiga. – îi zâmbește

Taehyung nu aștepta răspunsul asta

— Em...t-tu...tu crezi asta? – întreabă Taehyung.

Jungkook se uita in stânga și în dreapta, nu era nimeni din cauza orelor ce începuse acum câteva minute

Se apropie de taehyung, Kim merge înapoi iar spatele lui se sprijină de perete. Rămâne încolțit de Jungkook.

— Cu acel corp al tău...fundul ăla bombat iar stilul ăla de îmbrăcat și să nu mai spun de fața  și zâmbetul tău. Taehyung...concursul asta îl ai mai mult decât câștigat. – îi șoptește la ureche.

Se referă la concurs sau la el?

Pentru că preferă sa fie el decât concursul.

— profesor jeon...– Jungkook îl întrerupe

— nu îmi spunene așa acum – privește ceasul de la încheietura mâinii sale – turnul meu ca profesor sa terminat, taehyung, acum sunt doar Jungkook. – îi șoptește

—...jungkookie...– iese mai mult ca un geamăt decât altceva. Taehyung simte niste buze pufoase pe mandíbula lui, plasând mici săruturi de parca ar fi vreun fluture ce zboară din floare in floare.

— Mult succes, Kim, chiar daca nu o sa ai nevoie de așa ceva. – se încorporează și înainte de a pleca îi sărută rapid buzele lui Taehyung – du-te la ora – îi da cu palma usor peste fund.

Taehyung rămâne blocat.













✰+ 💬= Actualizări

Miss Taehyung 👑Kookv👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum