💫4💫

655 65 4
                                    


Ora cu domnul jeon deja începuse acum o jumătate de oră, sa uitat la mine doar de doua ori, la fata roscată sa uitat de patru ori, patru!

Și nu, nu îmi spune și tu exact cum îmi spune Namjoon " sa uitat pentru că este președinta clasei și ia cerut câteva chestii ce ii trebuia" Nu, nu Și nu!

Aaaah! Mă disperă

El corectează teme iar eu mă gândesc ce sa fac să-i atrag atenția.

- ar trebui sa fi mai atentă, ai multe greșeli. - îl aud că spune când îi dă caietul unei fete - Taehyung vino să îți iei caietul - mă ridic și mă apropii de catedră - ai făcut tot bine, ca de obicei. - spune într-un ton, monoton? Sau mi sa părut mie? Nu spun nimic iar când sa agăț caietul mă prefac că îl scap.

- Ai! Ce neatent! - mă întorc cu spatele la el, mă aplec de la jumătate pentru ai da o priveliște de partea mea din spate, ști tu...fundul meu bombat. Agat caietul și mă întorc cu fața la el.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSAAAAAAFSGSGDRFESH!

Mă înroșesc când văd că el nu mă privește și corectează in continuare, un tic la ochiul meu drept apare imediat.

- Taehyung. - in nici un moment ridică privirea de jos - la locul tau. Acum.

Ah! O să fie greu să îl seduc. Mai este și căsătorit.

Firai jeon jungko-- ups.... mi-a venit o idee.


Din capitolul următor o sa apara imagini cu persoane un pic goale, dacă nu îți plac chestiile astea nu mai citi.


Miss Taehyung 👑Kookv👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum