💫17💫

523 50 11
                                    



— Oh! - exclama surprins intrând înăuntru — căsuța ta este foarte frumoasă, jungkookie– spune Taehyung cu un zâmbet.


— Mă bucur că îți place, Taehyung. – închide ușa în spatele lor atunci când amândoi intra înăuntru.


Casa lui Jungkook nu era mare sau luxoasă, era o casa normala, foarte îngrijită și curată. Mirosea a lavandă imediat cum puneai un picior înăuntru.

— ia loc - îi spune arătând către canapeaua roșie din mijlocul sufrageriei. Taehyung face ceea ce ia spus și cu un zâmbet observa totul în jurul lui.

— vrei ceva de băut? Suc, apă...soju? – întreabă in timp ce își dă sacoul jos pentru al pune in cuierul de la intrare

— hmm...suc ar fi bine, Hyung. – spune într-un final


Jungkook părăsește sufrageria cu un "okay, acum mă întorc " și se duce in bucătărie. După câteva momente se întoarce cu doua pahare, unul cu suc iar celalat gol, in mana in care ținea paharul gol avea o sticla de soju.

Ia loc lângă Taehyung și îi da paharul cu suc de portocale iar el își umple paharul cu soju.

După ce amândoi beau o gura din respectivele bouturi, se privesc unul pe celălalt. Taehyung avea obraji un pic roșiatici iar Jungkook îi zâmbea privindul seducător...ca de obicei.


— Vrei sa facem ceva? – spune Jungkook. El se gândea să pună un film sau ceva dar se pare că  Taehyung avea planuri diferite.


— Hyung...eu...voiam să vorbim de ceea ce se întâmplă. – spune Taehyung jucânduse cu degetele sale și făcând un mic botic din cauza rușinei


— de ce se întâmplă? La ce te referi? – întreabă un pic confuz.


— okay...o sa fiu direct. – răsuflă încercând să lese rușinea la o parte – tu ști că mie îmi placi și mai sărutat chiar daca până acum mai refuzat. Ce...se întâmplă?– nu știa cum să formuleze acea întrebare.


El ar fi vrut să spună “ ai inceput să simți ceva pentru mine? Vrei sa fi iubitul meu, Jungkook Hyung? Ce se întâmplă, Jungkook Hyung? pentru că eu înnebunesc, Jungkook Hyung!” astea și mai multe chestii voia să le spună dar a spus doar o parte, o mica parte.


— Nici eu nu știu mai exact ce se întâmplă, Taehyungie. – începe. Mâna lui se duce către genunchiul lui Kim și se așează acolo, mângâie de sus în jos pe piciorul lui Taehyung încercând să îl calmeze un pic. – sa fiu sincer, mereu mi-au plăcut persoanele cu câțiva ani mai mari decât mine – Taehyung înghite in sec când aude acele cuvinte, Jungkook continua mângâind piciorul castaniului. – așa că nu as putea sa îți spun ce ma atras la tine. – Taehyung îl privește confuz. Ce fel de cuvinte sunt alea? Se rade de el cumva? gândurile lui se opresc când jeon continua vorbind — nu știu dacă este frumusețea ta uimitoare, ochii tăi strălucitori sau zâmbetul care îmi face inima sa bata mai rapid. Nu știu dacă sunt picioarele alea așa sexy, fundul ăla bombat sau talia ta subțire. Nu știu dacă îmi place mai mult cum se vad blugi strângânduți coapsele, sau fustele alea scurte care îți lasă coapsele goale și fundul in evidență. In numele lui Dumnezeu, Taehyung! Nu știu ce mă atras cel mai mult la tine. – ochii lui Taehyung sclipeau din cauza cuvintelor lui Jungkook. — Nu spun că sunt îndrăgostit de tine, pentru că nu este adevărat, nu te cunosc așa că nu țin la tine așa de mult încât să spun că sunt îndrăgostit, dar îți spun sincer că simt o atracție foarte mare față de tine și mi-ar placea sa ne cunoaștem mai bine. – îi spune Jungkook.

— Hyung, eu...– Taehyung nu știa ce să spună mai exact.


— Taehyung, vrei să ieși cu mine? – îl întreabă

Taehyung rămâne blocat pentru câteva secunde din cauza emoțiilor, dar după răspunde :


— Da! Normal  că da! – imediat după ce jeon asculta cuvintele celui mai mic, își lipește buzele de a lui Kim

Buzele lui le invită pe a lui Kim într-un dans rapid și plin de dorința. Îi prinde buza de jos între a le lui și o suge ușor, la final o musca și o trage către el pentru ca buzele celui mic sa se deschidă. Limba brunetului își face drum în cavitatea bucala a celuilalt și îi mângâie toate colturile ascunse din gura lui Taehyung, făcândul pe acesta sa scoată un mic geamăt de plăcere.

Aerul incepe sa lipsească și se desparte un pic unul de celălalt, își lipesc frunțile și își privesc în continuare buzele.




Pentru câteva secunde iau aer că după să înceapă un nou sărut, iar după altul și altul...










Miss Taehyung 👑Kookv👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum