💫25💫

99 17 0
                                    

Taehyung își deschide ochii, simțind ceva atingându-i continuu fața.

-Mhm... Tae, deschide-ți ochișorii. - Chiar dacă era adormit, a recunoscut glasul lui Jungkook.

Înainte de a se trezi așa cum se cuvine, zâmbește. Ar vrea să fie trezit astfel pentru tot restul vieții. Niciodată nu s-a odihnit atât de bine până acum; brațele lui Jungkook i-au oferit atât de multă dragoste, încât s-a simțit în rai toată noaptea. Credea că Jungkook o să profite de el, iar el era dispus să-l complacă, dar se pare că Jungkook, până la urmă, doar voia să petreacă timp cu el pentru că erau la începutul relației și voia să-l cunoască mai bine.

Ah... Jungkook este barbarul de care are nevoie. Datorită lui, și-a dat seama că nu ar trebui să se mulțumească cu puținul și că nu contează vârsta sau orice altceva; el nu este un obiect sexual. Nu contează dacă iubește pe cineva, pentru o relație trebuie să primească ceea ce merită.

Taehyung își deschide în sfârșit ochii și vede un Jungkook deja aranjat, cu părul perfect și îmbrăcat în cămașă.

-Trebuie să pleci acum sau de ce te-ai îmbrăcat așa? - se ridică în fund și își întinde brațele. Jungkook așteaptă să termine pentru a-l îmbrățișa.

-M-am îmbrăcat așa pentru că... doar dacă vrei, am putea sărbători ziua ta împreună? Mai târziu o să te las acasă să sărbătorești cu ceilalți. - Părea puțin rușinat în timp ce spunea asta.

-NORMAL CĂ VREAU! - exclamă - Ce o să facem, Hyung? - Sare din pat pentru a se pregăti.

Jungkook se așează pe pat și îl privește cum fuge de colo-colo. - Când eram mai mic, am venit de câteva ori aici cu familia mea. Este un loc care îmi place mult și este important pentru mine. - Taehyung se oprește din ce făcea și ascultă atent. - Ideea nu mă convinge în totalitate, aș face ceva care îmi place mie, dar am ajuns la concluzia că doar o să fie anul acesta; anul viitor o să fie diferit pentru că o să te cunosc mai bine și o să te pot surprinde cum trebuie cu ceva ce îți place ție

În momentul acesta, Taehyung își dă seama că este lângă persoana potrivită...








O să continui cu actualizările, mai sunt câteva capitole și cartea se termină. Voiam să o termin azi, dar mâine muncesc și trebuie să dorm.

Miss Taehyung 👑Kookv👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum