Când părăsesc hotelul, Jungkook îl duce pe Taehyung într-un colț special în mijlocul pădurii care inconjura hotelul. Soarele dimineții se strecoară printre frunzele copacilor, creând un joc de lumini și umbre pe solul acoperit de mușchi. Murmurul delicat al unui pârâu apropiat completează atmosfera magică.
-Taehyung, bine ai venit în ascunzătoarea mea secretă. - Jungkook zâmbește în timp ce îl îndrumă pe Taehyung spre o poieniță împodobită cu flori sălbatice în culori vibrante. Chiar în mijlocul acelui peisaj se afla o piatra foarte mare, de la distanța de unde erau se putea aprecia niște nume desenate cu culori. Tae a reuși sa citeasca numele iubitului sau si a realizat că locul era plin de amintiri din copilăria lui jungkook și probabil e ceva foarte personal. Se simte de parcă îl considera familia lui acum...
Taehyung se simte uimit de frumusețea naturală a locului și de devotamentul lui Jungkook de a-l împărtăși cu el.
-Este impresionant, Jungkook. Nu pot să cred că împărtășești ceva atât de special cu mine.
Jungkook îi aruncă o privire tandră.
-Tu ești special, Tae. Vreau să împărtășim momente semnificative, precum acest colț, care ocupă un loc special în inima mea.
După ce se bucură de împrejurimi, Jungkook îl surprinde pe Taehyung cu un mic cadou împachetat cu grijă.
-E ziua ta de naștere, așa că voiam să-ți ofer ceva special. Sper să-ți placă. - Jungkook îi înmânează cadoul cu un zâmbet.
Taehyung deschide cadoul cu entuziasm și găsește o brățară delicată cu un design încântător.
-Este frumoasă! Cum ai știut ce să alegi?
Jungkook râde ușor.
-Mi-am luat timp să te cunosc, Tae. Mi-am dat seama ca-ti plac lucrurile elegante, vreau sa te cunosc mai mult și ca fiecare cadou să fie la fel de special ca tine.
După ce se bucură de acel moment împreună, Jungkook îl duce pe Taehyung la o cafenea fermecătoare din apropiere. În loc de un tort tradițional, îl surprinde pe Taehyung cu un tort personalizat care prezintă un design cu mici detalii care îi amintesc de conversatii pe care le-au avut. Era un desen mic cu tabla inmultiri și cateva fuste printre multe altele .
-Taehyung, La mulți ani. - Jungkook zâmbește în timp ce aprind o lumânare pe tort.
Taehyung stinge lumânarea, simțindu-se plin de recunoștință pentru ziua de neuitat pe care i-a oferit-o Jungkook.
Timpul care îl petrec împreuna continuă cu râsete, explorare și momente împărtășite. Cu toate acestea, în timp ce se întorc la mașină, Jungkook primește un apel care îi schimbă expresia la una mai serioasă.
-Tae, trebuie să ajung la o reuniune urgenă la liceu, trebuie sa ne grăbim. O sa te conduc acasă- Cu aceste cuvinte Taehyung se simte plin de intrigă și anticipație pentru ceea ce va urma.
CITEȘTI
Miss Taehyung 👑Kookv👑
FanficUnde Taehyung face fel și fel de nebuni pentru ai atrage atenția profesorului sau, jeon jungkook, nu contează ca trebuie sa se îmbrace cu o rochiță, să își puna o coroană și să fie numit Mis Taehyung. -Elevul meu mă agreează transformata in mis Taeh...