— HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........AAAAAAAAAAA IMI URASC VIAȚAAAAAAAA! – cu capul îngropat în pernă, Taehyung își descarcă amarul.— de ce tu?! De ce?! – exclamă cu lacrimi de disperare, ura, rușine și neputința. – totul mergea așa bine – privește în gol cu ura de parcă ar privi pe cineva anume – îl aveam capturat în mișcările mele, tu! – arată către perete – roșcată ridiculă, roșie putrezită, cap de melc și mii și mii de cuvinte pe care nu le știu cum sa le folosesc pentru a insulta– face o mica pauza. Acum era mai calmat – AI STRICAT TOT! APSOLUT TOT! –...Parea calmat.
Ce sa întâmplat? Ce a stricat roșcata?
Simplu
Sa ne ducem în urmă cu o ora...
Taehyung venise mai devreme la liceu doar cu o chestie in minte.
— o sa îți distrug heterosexualitatea, jeon jungkook! – spune cu un zâmbet uriaș
— ce o sa faci tae? – întreabă prieten lui cu părul roz.
— Azi...dragul meu jimin – face câteva secunde liniște pentru a adăuga suspans subiectului – o sa dansez....Wap! O să îl surprind pe jungkook! – rade emoționat
— Taehyung...– spune serios jimin– mie de ce nu îmi vin idei ca asta? – se încruntă – ești foarte deștept tae. –
Acum că prietenul lui era de acord, totul deja era plănuit doar avea nevoie de un pic de ajutor.
—tu o sa pui muzica și o să filmezi, sau te prefaci că filmezi. Important este sa para că facem un tik tok. – prietenul lui afirma la orice cuvânt – după intra jungkook si ma vede dansând, se îndrăgostește, divorțează și mă cere în căsătorie . Simplu. Ai înțeles? – întreabă
— desigur. – afirma jimin
— atunci...sa incepem! – exclamă
Trei ore trecuseră și acum venea ora așteptată.
Când profesorul a ieșit Taehyung și jimin împinge catedra de o parte pentru a face loc.
Roșcata (Taehyung nu își aduce aminte cum se numește ) se ridică în picioare și iese din clasă cu o expresie serioasa, Taehyung o ignoră.
Jimin pune muzica iar Taehyung începe cu dânsul, ridică un picior in sus sărând așa cum era pe tik tok.
Era la pasul când trebuia să se întindă pe jos, să își strângă un picior și să își miște fundul in sus și în jos in timp ce lovea cu mana in podea. Ușa sa deschis pe ea intrând în brunet înalt și încruntat, roșcata și jeon.Taehyung se oprește instant când muzica se oprește. Kim era cu fundul spre ușă dând o vedere frumoasa persoanelor ce intraseră .
Jimin avea ochii larg deschiși și gura până la pământ deschisă .
Taehyung fara sa se ridice privește în spate.
— profesor jeon! – exclamă fericit. Observă persoana încruntată langa jungkook. Jungkook nu ia răspuns pentru că avea ochii pe fundul lui Taehyung – oh... domnule- domnule director....–
Așa este cum Taehyung a fost expulzat o zi întreagă din cauza că a dansat Wap in clasa.
— e vina doar lu cineva... ROȘCATA! – Exclamă furios.
Taehyung cu ura curgând prin vinele lui se gândește la ceva....
Și dacă mă dau drept o alta persoana și îl seduc pe jungkook? Deja am numărul lui....ce mai aștept?
Si sa pus să facă poze deochiate.
Capitolul următor....poze un pic (doar un pic) +18
V-am avertizat
Sunt luate de pe internet (le-a căutat fratele meu) așa că nu știu dacă sunt fete sau băieți.
I-am spus sa caute ceva mai simplu sa pară mai adevărate. Dar nu a găsit. Așa că ....nu mă interesează. Sper sa va placa .
CITEȘTI
Miss Taehyung 👑Kookv👑
FanfictionUnde Taehyung face fel și fel de nebuni pentru ai atrage atenția profesorului sau, jeon jungkook, nu contează ca trebuie sa se îmbrace cu o rochiță, să își puna o coroană și să fie numit Mis Taehyung. -Elevul meu mă agreează transformata in mis Taeh...